اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

همایش زنان و مدیریت انرژی در اراک برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش زنان و مدیریت انرژی به همت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولان در اراک برگزار شد.

همایش زنان و مدیریت انرژی در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ظهر امروز در این مراسم گفت: مدیریت مصرف انرژی از موضوعات مهمی است که بدون داشتن دانش و اطلاعات لازم در این زمینه محقق نخواهد شد.

داود عابدی افزود: مدیریت مصرف انرژی نقش بسیار اساسی در اقتصاد خانواده و کشور دارد که زنان در این زمینه وظایف مهمی بر عهده دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این شرکت در بهینه‌سازی مصرف برق بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق در استان در راستای بهینه‌سازی مصرف برق اقدامات خوبی را انجام داده که شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران، کارکنان، زنان و دانش‌آموزان، همکاری و تعامل با سازمان آموزش و پرورش در شناسایی مراکز آموزشی بزرگ و پر مصرف، تدوین استراتژی کنترل مصارف مدارس، انجام ممیزی انرژی مراکز آموزشی پر مصرف اراک و ... است.

عابدی در ادامه با اشاره به نقش بانوان در اصلاح الگوی مصرف انرژی اظهار کرد: نقش زنان در مدیریت انرژی نقشی کلیدی است چرا که این زنان هستند که می‌توانند نقطه شروع اصلاح الگو باشند و با طرح الگوی مناسب برای مصارف خانگی، الگویی فراگیر را در جامعه مطرح کنند.

کارشناس ارشد دفتر مدیریت مصرف برق استان مرکزی نیز با تاکید بر اینکه مصرف بهینه انرژی از راه‌های حمایت از سرمایه ملی و رشد اقتصاد کشور است گفت: زنان جامعه اسلامی باید آگاهی خود را نسبت به مصرف درست و به‌جای انرژی افزایش دهند و آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گیرند.

سودابه پاک‌نژاد افزود: انرژی از منابع زیربنایی کشور است و حفظ امنیت و بقای این ثروت ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول