اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین

همایش دو پنجره در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز همایش دو پنجره در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

همایش دو پنجره در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز همایش دو پنجره شهر قزوین با حضور عباس تربن شاعر،نویسنده و طنزپرداز مطرح کشور در حوزه کودک و نوجوان و طیب ملک‌پور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرک کوثر شهر قزوین برگزار شد.

این مراسم در دو پنجره متفاوت، با برنامه‌های متنوع در هر پنجره، برای کودکان و نوجوانان این کانون برپا شد.

در پنجره نخست از این مراسم، کودکان و نوجوانان کانونی با نکته‌سنجی فراوان به نقد‌ و بررسی کتاب "ماه روی صندلی" از آثار عباس تربن پرداختند.

طیب ملک‌پور با سخنرانی در این مراسم ضمن قدردانی از کودکان و نوجوانان کانونی استان قزوین اظهار کرد: کودکان کانونی بسیار نکته‌سنج و باهوش هستند و این کودکان می‌توانند افرادی مهم و آینده‌ساز برای سرزمین خود باشند.

وی ادامه داد: جایگاه نقد در آثار ادبی بسیار مهم است و کودکان و نوجوانان فعال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در نقد‌های خود به نکات مثبت اثر هم توجه داشته باشند.

در پنجره دوم از این مراسم، کودکان و نوجوانان کانونی به خواندن آثار خود در حوزه شعر و ادب در حضور عباس تربن شاعر توانای کشور پرداختند.

در ادامه این مراسم از داوران‌ و ‌مجریان جشنواره فیلم کوتاه کودکان برای کودکان که همگی آن‌ها از کودکان و نوجوانان کانونی بودند، تقدیر شد.

در خاتمه از زحمات مربیان، کودکان و نوجوانان کانونی در حوزه‌های مختلف شعر، داستان‌نویسی، قصه‌گویی و دیگر حوزه‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول