اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌(ع) صورت می‌گیرد

برگزاری همایش ریزش‌ها و رویش‌ها در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: دبیر‌کانون مکتب‌الشهدا استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌(ع) همایش ریزش‌ها و رویش‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ریزش‌ها و رویش‌ها در کرمانشاه

 محمد‌رسول محمود‌پور در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت ولادت با‌سعادت حضرت ابوالفضل‌(ع) همایش ریزش‌ها و رویش‌ها با سخنرانی حجت‌الا‌سلام شیخ‌مهدی طائب در کرمانشاه صورت می‌پذیرد.

محمود‌پور تصریح کرد: حجت‌الا‌سلام طائب رئیس قرارگاه فرهنگی عمار است که از تهران به کرمانشاه برای سخنرانی به این مراسم دعوت شده است.

وی تاکید کرد: قرارگاه عمار یک قرارگاه فرهنگی اجتماعی است که تعدادی از فعالان فرهنگی و عاشقان ولایت آن را تاسیس کرده‌اند.

محمود‌پور خاطرنشان کرد: محور این همایش در باره ولایت‌پذیری حضرت ابوالفضل(ع) و ارتباط آن با امروز، الگو‌برداری از آن است.

دبیر کانون مکتب‌الشهدا ادامه داد: موضوعاتی که در این همایش مطرح می‌شود‌، تقویت روحیه ولایت‌پذیری در بین آحاد مختلف جامعه و الگوبرداری از اسطوره‌های اسلامی است.

وی افزود: این همایش با حضور مسئولان، روحانیون، بسیجیان و آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در همایش ریزش‌ها و رویش‌ها شرکت کنند و از موضوعات ارزشمند آن بهره ببرند.

محمودپور در پایان گفت: این همایش در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه یکشنبه آینده ساعت 17:30 دقیقه برگزار می‌شود و امید است اهداف در نظر گرفته شده تحقق یابد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول