اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 تیر ماه

مهلت ارسال مقالات به همایش ملی عرفان شرق تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت ارسال چکیده مقالات به نخستین همایش ملی "عرفان شرق و توسعه گردشگری" تا 15 تیر ماه تمدید شد.

مهلت ارسال مقالات به همایش ملی عرفان شرق تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز به دلیل استقبال صاحب‏نظران و اساتید فرهیخته به منظور ایجاد فرصت برای ارسال مقالات دیگر پژوهش‏گران به این همایش که در روزهای 29 و 30 شهریورماه سال جاری در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد، مهلت ارسال خلاصه مقالات با موافقت دبیر علمی همایش تا 15 تیرماه 91 تمدید شد.

مهدی حسن‏زاده، دبیر علمی همایش ملی عرفان شرق و توسعه گردشگری با اشاره به اینکه استقبال از این همایش در سطح گسترده‏ای صورت پذیرفته است، گفت: از تمام نقاط کشور به دبیرخانه همایش مقاله رسیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست‏های مکرر برای تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات، دبیرخانه همایش به تمدید آن تا 15 تیرماه 91 اقدام کرده است.

دبیر علمی همایش ملی عرفان شرق و توسعه گردشگری افزود: عرفان‏‌پژوهان، اساتید و دست‏اندرکاران صنعت گردشگری تا پایان مدت مذکور فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اطلاع‏رسانی به نشانی http://erfaneshargh.um.ac.ir نسبت به ارسال چکیده مقالات خود اقدام کنند.

حسن‏زاده با بیان اینکه این مهلت قابل تمدید نخواهد بود، اضافه کرد: تاکنون بیش از 100 عنوان چکیده مقاله توسط دبیرخانه دریافت شده و مقالات رسیده از سطح علمی و تخصصی بسیار بالایی برخوردار بوده است.

دبیر علمی همایش ملی عرفان شرق و توسعه گردشگری افزود: تعداد بازدیدها از سایت این همایش در یک ماه نخست آغاز به کار خود، بالغ بر 13 هزار نفر است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول