اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

سند 5 ساله توسعه زرند تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: سند 5 ساله توسعه شهرستان زرند براساس شاخص‌هایی که توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمان تدوین شده در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زرند تصویب شد.

سند 5 ساله توسعه زرند تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اشاره به تصویب سند پنج ساله توسعه زرند اظهار داشت: تصویب اعتبارات استانی شهرستان بر این اساس بین فصول مختلف تقسیم و تصویب شد.

وی بیان داشت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان این سند در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی‌، عمرانی و اقتصادی‌ از سال 90 تا 94 مطرح و‌ مورد تصویب قرار گرفت.

کرمی افزود: سند پنج ساله توسعه شهرستان زرند‌ بر اساس شاخص‌هایی که معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمان تدوین کرده‌ در ردیف چهارم استان قرار گرفته است.

فرماندار زرند با اشاره به اینکه شهرستان زرند در دولت‌های نهم و دهم گام‌های ارزشمندی در توسعه صنعتی را برداشته است، گفت: در آینده نزدیک شهرستان زرند به قطب صنعتی استان کرمان تبدیل می‌شود. 

وی اولویت نخست را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد و ابراز داشت: بالغ بر 140 میلیارد ریال اعتبار استانی در سال 91 مصوب شد.

به گزارش فارس در این جلسه پیشنهادها و نظرها در مورد پروژه‌های اولویت‌داری ‌توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف ارائه شد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول