اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد کوهبنان:

سند توسعه فرهنگی کوهبنان تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: تدوین سند توسعه فرهنگی کوهبنان از طریق کمیته‌های تخصصی صورت می‌گیرد.

سند توسعه فرهنگی کوهبنان تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمد آبادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بر پیگیری طرح تدوین سند توسعه فرهنگی کوهبنان از طریق کمیته‌های تخصصی خبر داد و اظهار داشت: گزارشی از این روند در جلسه آتی شورا ارائه می‌شود.

وی افزود: لذا اعضای شورای فرهنگ عمومی باید نسبت به تعیین اولویت‌های فرهنگی شهرستان اقدام کنند. 

آبادی بیان داشت: به منظور ارتباط بیشتر اعضای شورای فرهنگ عمومی با سایر اقشار مختلف جامعه بهتر است که مراسم‌ اجرایی در سطح شهر با برنامه‌ریزی در مساجد مختلف شهر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی در این جلسات حضوری فعال و مستمر داشته باشند تا بااستفاده از نظرات و پیشنهادات همشهریان نسبت به ارتقای مصوبات این جلسات اقدام شود.

در ادامه این جلسه اعضا بر گسترش بحث‌های مربوط به مهدویت در مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها‌، توجیه دانش‌آموزان و والدین برای استفاده بهینه از موبایل توسط امام جمعه در خطبه‌ها‌ و برگزاری مسابقات کتابخوانی برای تمام‌ اقشار جامعه تأکید کردند.

همچنین رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی‌، استفاده از کلاه ایمنی‌، برگزاری جلسات شب شعر‌، برگزاری جلسات انس با قرآن ماهانه با حضور قاریان استانی و کشوری ‌در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد مورد تأکید اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهبنان قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول