اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

دستگاه‌های متولی برای کاهش قیمت مرغ ورود کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی باید برای کاهش قیمت مرغ ورود پیدا کنند.

دستگاه‌های متولی برای کاهش قیمت مرغ ورود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت ظهر امروز در نشست هماهنگی تعزیرات حکومتی با محوریت کنترل قیمت مرغ در خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه دلیلی برای افزایش غیرمنطقی مرغ در استان وجود ندارد، گفت: قیمت مرغ در خراسان‌شمالی نباید بالاتر از استان‌های همجوار باشد.

وی اظهار کرد: برای کنترل و کاهش قیمت مرغ هماهنگی و زنجیره تعاملی میان حلقه‌های تأمین خوراک دام، تولید و بازار در استان تقویت شود.

شفقت با بیان اینکه خراسان‌شمالی در ابعاد آب و هوا و موقعیت کشاورزی برای پرورش مرغ، مساعد و مناسب است، تصریح کرد: البته در گذشته برای ایجاد مرغداری‌ها در استان کوتاهی شده است با این وجود دلیلی هم برای افزایش غیرمنطقی مرغ وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه باید ناهماهنگی‌های داخلی کنترل شود از تمام مدیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دفتر امور اقتصادی و سایر عوامل مؤثر در تولید دام خواست تا هم تولید ملی را با جدیت پیگیری نمایند و هم با توجه به سهم مدیریت فرهنگی، ساماندهی زنجیره تولید، مدیریت اقتصادی و کاهش قیمت مرغ را مدیریت کنند.

شفقت  همچنین خواستار تبدیل بازار به بازار اسلامی نیز شد و یادآور شد: اخلاق زیاده‌خواهی نباید در بازار وجود داشته باشد و فضای بازار باید به فضای مراعات معنویات و تدین پیش برود.

به گزارش فارس دراین نشست مدیران کل صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف، اتحادیه مرغداران دفتر اموراقتصادی استانداری خراسان‌شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول