اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش دوباره قیمت مرغ صورت گرفت

داستان تکراری وعده مسئولان و قیمت مرغ

خبرگزاری فارس: افزایش بی رویه قیمت مرغ در سال جاری تا آن جا پیش رفت که قیمت این قلم ماده پروتئینی پر مصرف صرفاً طی هفته جاری افزایش دو مرتبه‌ای قیمت را در بجنورد تجربه کرد.

داستان تکراری وعده مسئولان و قیمت مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد قیمت هر کیلو مرغ زنده هم اکنون در بازار این شهر پنج هزار و 850 تومان بوده و وعده مسئولان برای تأمین نهاده‌های مرغداران، عرضه مرغ منجمد و کاهش قیمت مرغ گرم نیز در خراسان‌شمالی بی‌نتیجه مانده است.

هر چند افزایش قیمت مرغ همواره طی سال‌های اخیر در این استان وجود داشته لیکن رشد قیمت این ماده غذایی در سال جاری که تنها سه ماه از آن گذشته بیش از حد بوده و به گفته مدیران این بخش قیمت‌ها دست کم با افزایش 20 درصدی همراه بوده است.

این در شرایطی است که متولیان بازار مرغ از افزایش 150 تومانی هر کیلو مرغ گرم و رسیدن به رکورد 6هزار تومان در هفته آینده به خاطر مشکلات این بخش در استان نیز سخن می‌گویند.

به گزارش فارس بالا بودن قیمت جوجه یک روزه وعدم جوجه ریزی در برخی از مرغداری‌ها و همچنین افزایش قیمت نهاده‌های طیور از جمله علل افزایش این ماده پروتئینی عنوان می‌شود.

بسیاری از مردم از افزایش چندین باره قیمت مرغ طی هفته‌های اخیر در بجنورد گلایه‌مند بوده و خواستار توجه جدی‌تر مسئولان امر به این گرانی‌ها شدند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول