اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق راه و ترابری استان اردبیل خبر داد

آسفالت 390 کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق راه و ترابری استان اردبیل گفت: در سه سال اخیر 390 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل آسفالت شده است.

آسفالت 390 کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد کریم هدایتی در مراسم تودیع و معارفه اولین مدیرکل راه و شهر‌سازی استان اردبیل اظهار داشت: در حوزه راه‌سازی بهره‌برداری از پروژه اردبیل – سرچم، تکمیل ساختمان اداری، احداث تقاطع غیر‌هم‌سطح نمین، احداث چهار دهنه پل روگذر ارجستان، اجرای 15 کیلومتر از مسیر اردبیل – مشگین‌شهر، آغاز عملیات بزرگراه پارس‌آباد – اجیرلو و چهارخطه کردن پارس‌آباد – سربند واردبیل – صحرا از اقداماتی بوده است که در سه سال اخیر با تلاش همکاران در گرما و سرما انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در 34 ماه خدمتگزاری در این استان موفق شدیم اجرای پروژه سه راهی امیر‌کندی به طول 46 کیلومتر و اجرای 7 کیلومتر بزرگراه قفقاز را عملیاتی کنیم و چهار خطه کردن اردبیل به سمت سرچم نیز آغاز شده و پروژه خلخال – پونل بعد از 44 سال به ثمر نشسته است.

مدیرکل سابق راه و ترابری استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها در بخش راه روستایی نیز یادآور شد: در روستاهای بالای 50 خانوار 413 کیلومتر راه روستایی زیر‌سازی و بخشی از آنها آسفالت شده به طوری که با فعال کردن 15 کارخانه آسفالت در نقاط مختلف تلاش کردیم ارتقای شاخص آسفالت راه روستایی را از 48 درصد به 66 درصد نظاره‌گر باشیم.

هدایتی بیان داشت:‌ در سه سال اخیر یک پنجم کار صورت گرفته بعد از انقلاب در بخش راه روستایی آسفالت و زیر‌سازی انجام شده و در همین ارتباط تلاش کردیم تا 21 نقطه حادثه‌خیز را نیز در سطح استان اصلاح کنیم.

وی اجرای سیستم روشنایی در اکثر محورهای مواصلاتی، اجرای 121 کیلومتر گاردریل، خرید و تامین 52دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک راهسازی و تعیین تکلیف 178 نفر نیروی شرکتی و بستر‌سازی برای حضور 50 نفر نیرو در آزمون پیمانی را از اقدامات و فعالیت‌های سه سال اخیر برشمرد.

مدیرکل سابق راه و ترابری استان اردبیل کاهش 33 درصدی تصادفات در جاده‌های استان را مصداق روشنی از کارها و فعالیت‌های انجام شده در حوزه راه‌سازی برشمرد و افزود:‌ سعی کردیم امکانات و خدمات رفاهی مساوی تقسیم شود و بنده به عنوان آخرین فرد از این مزایا برخوردار بوده‌ام.

کیفیت پروژه‌ها را فدای فشارها و کمیت‌ها نکردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آخرین مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل ابراز داشت: هرگز اجازه ندادیم کیفیت مطلوب پروژه‌ها فدای کمیت‌ها و تکمیل زود‌هنگام پروژه‌ها شود و در این زمینه اصول کیفی کار را زیر پا نگذاشتیم.

هدایتی با اعلام اینکه تنها برای رضای خداوند و دوری از هرگونه تبلیغ کار را در سرلوحه اهدافمان قرار دادیم، ادامه داد: از همه همکارانی که ممکن است به دلیل سخت‌گیری از بنده دلگیر شده باشند حلالیت می‌خواهم و معتقدم اگر سخت‌گیری نیز بوده است برای رعایت قوانین و مقررات بوده است.

وی تصریح کرد: در 34 ماه مسئولیت‌ام به اموالم چیزی افزوده نشد و از دستگاه‌های نظارتی نیز می‌خواهم با بازرسی و نگاه دقیق‌تر اگر اموالی غیر‌قانونی نصیب من شده به نفع دولت مصادره کنند.

مدیرکل سابق راه و ترابری استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: هر چند عده‌ای سعی کردند مارک غیر‌بومی بودن به بنده بچسبانند اما با دلسوزی کامل به عنوان یک فرد بومی استان اردبیل در کارها و فعالیت‌ها مصمم بودم و به عنوان یک سرباز ولایت هر کجا باشم آماده خدمتگزاری و کار بی‌منت هستم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول