اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال استان اردبیل

نوجوان اردبیلی قهرمان اپه استان شد

خبرگزاری فارس: امیررضا کنعانی قهرمان زیر 18 سال استان اردبیل در اسلحه اپه شد.

نوجوان اردبیلی قهرمان اپه استان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر 18 ساله‌های استان اردبیل (معوق از سال 90) در محل سالن جدید آکادمی شمشیربازی استان اردبیل با حضور 18 اپه‌ایست از شهرستان‌های اردبیل، نیر، گرمی و خلخال برگزار شد.

پس از برگزاری 55 دیدار انفرادی، امیررضا کنعانی ملی پوش پر تجربه شمشیربازی استان، در بازی نهایی برابر شاهین عباس‌زاده نوجوان با استعداد شمشیربازی استان که شگفتی‌ساز هم شده بود قرار گرفت و در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر با برتری 15 بر 12 به برتری دست یافت و مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات را بدست آورد.

عباس‌زاده نقره گرفت و امید فعال قیومی دیگر ملی پوش استان و مرصاد هدایت از شهرستان نیر مشترکاً سوم شدند.

با برگزاری این رقابت‌ها، مسابقات معوق سال 90 شمشیربازی استان به پایان رسید و برابر اعلام کمیته مسابقات هیئت استان، مسابقات سال 91 در دستور کار این کمیته قرار گرفت.   

7 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی تحویل هیئت سرعین شد

بر اساس اعلام هیئت شمشیربازی استان اردبیل در ادامه طرح تجهیز و ارتقای توان هیئت‌های فعال شمشیربازی شهرستان‌های استان‌ اردبیل و با موافقت رئیس هیئت استان، معادل 7 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی شامل اسلحه اپه، اسلحه فلوره، ماسک اپه، وست نرمال، ساک و دستکش شمشیربازی تحویل هیئت شهرستان سرعین شد.

تاکنون نیر هشت مرحله، هیئت خلخال پنج مرحله، هیئت‌های گرمی، نمین و سرعین دو مرحله و هیئت‌های کوثر و مشگین‌شهر هر کدام یک مرحله تجهیزات و ملزومات شمشیربازی از هیئت استان دریافت کرده‌اند که جمعاً بالغ بر 200 میلیون ریال می‌شود.

براساس اعلام هیئت شمشیربازی استان اردبیل از این پس تجهیزات شمشیربازی به هیئت‌هایی که طبق برنامه‌های هیئت استان فعال و پویا هستند اختصاص خواهد یافت و هیئت‌های راکد و غیر فعال منحل و تجهیزات آنها به هیئت استان عودت داده خواهد شد.   

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول