اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان

سامانه نشاط و شادی ویژه تابستان به مدت یک ماه در قدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس از برگزاری سامانه نشاط و شادی در بوستان‌های سطح شهرستان خبر داد.

سامانه نشاط و شادی ویژه تابستان به مدت یک ماه در قدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس،‌ داود حبیبی ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی این سامانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان و همه اقشار، برنامه گسترده اوقات فراغت و سامانه‌های نشاط بوستان‌ها در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

حبیبی افزود: امروز نشاط و شادی اجتماعی یکی از مهم‌ترین نیازهای جوامع بشری است چرا که شهروندان فرصت کمتری برای اندیشیدن به خودشان و نیازهایشان دارند و به شدت مستعد افسردگی‌ هستند.

مدیر عامل ساز مان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس گفت: افسردگی یکی از مهمترین دلایل افت شادی‌جمعی و نشاط اجتماعی است و البته لازمه و مهم‌ترین عامل شاد بودن نیز چیزی نیست جز مثبت‌اندیشی و جستجو خوبی‌ها و زیبایی‌ها.

وی بیان داشت: در همین راستا سازمان فرهنگی و ورزشی  شهرداری قدس با اجرای برنامه‌های متنوع غنی‌سازی اوقات فراغت در چهار بوستان، پذیرایی شهروندان و خانواده است.

این مسئول گفت: از ویژگی‌های برنامه‌های امسال در اوقات فراغت رفع دغدغه‌های خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی تعطیلات فرزندانش است که این برنامه‌های متنوع و نشاط آور در زمینه‌های آموزشی، ورزشی، سامانه‌های نشاط و فعالیت‌های فرهنگی که در بوستان‌ها و با مشارکت همه شهروندان برگزار خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس متذکر شد: در این سامانه آموزش‌های قرآنی، بهداشت شهری، ترافیک، راهنمایی و رانندگی، آموزش اجتماعی، تغذیه سالم، فرهنگ آپارتمان نشینی، آموزش ایمنی و... برای گروه‌های سنی مختلف در نظر گرفته شده است.

این سامانه در بوستان‌های شهرستان قدس برگزار شده و همه روزه از ساعت 6 عصر تا 9 شب پذیرایی خانواده‌ها است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول