اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خواستار شد

تعیین یک تیم نظارتی در کیفیت‎سنجی کلاس‎های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خواستار تعیین یک تیم نظارتی در کیفیت‎سنجی کلاس‎‎های اوقات فراغت جوانان در سطح استان شد.

تعیین یک تیم نظارتی در کیفیت‎سنجی کلاس‎های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهری مهدوی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان با بیان اینکه توجه به اوقات فراغت یکی از ضروریات اجتماعی است اظهار داشت: برخی مواقع دیده شده به دلیل محدودیت مالی از مربیانی در کلاس‎های آموزشی، هنری یا فرهنگی استفاده می‎شود که از توانمندی لازم برخوردار نبوده که این موضوع از کیفیت کار کم می‎کند.

وی از اوقات فراغت به عنوان موضوعی راهبردی یاد کرد و گفت: اوقات فراغت مسئله مهمی است که اگر با برنامه‎ریزی‎های صحیح مدیریت و ساماندهی نشود دشمنان از این فرصت استفاده کرده و از استعدادهای جوانان به نفع خود بهره‎گیری می‎کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطر نشان کرد: مطالعات نشان می‎دهد اکثر آسیب‎های اجتماعی و بزهکاری‎ها ناشی از عدم برنامه در اوقات فراغت است که بعضا نتوانسته نقشی در اثربخشی فعالیت جوانان ایفا کند.

مهدوی استفاده از ظرفیت‎های مناسب را در این زمینه مهم خواند و یادآور شد: از این طریق می‎توان به کیفیت برنامه‎ها افزود و جمعیت بیشتری را به طرف فعالیت‎های مفید رهنمون کرد.

وی با اشاره به اینکه ایام فراغت زمان مناسبی است تا به صورت هدفمند حرکت کنیم متذکر شد: در حال حاضر آسیب‎های فراوانی متوجه قشر جوان است که دولت به تنهایی نمی‎تواند در حل آن کارگشا باشد لذا اگر خانواده‎ها در این راستا به خوبی عمل کنند شاهد کاهش آسیب‎های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول