اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تمام تهدیدات دشمن به سنگ خورده است/ نیروی آماده به کار ایران را بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تمام تهدیدات و توطئه‌های دشمنان امروز با مجاهدت مردم، خون شهدا و مسیر روشن ولایت‌پذیری خنثی شده یا به سنگ خورده است.

تمام تهدیدات دشمن به سنگ خورده است/ نیروی آماده به کار ایران را بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه هماهنگی همایش رشد و توسعه شهرستان‌های خلخال و کوثر اظهار داشت: در شرایط فعلی ایران اسلامی ما به دلیل الگو بودن در تمام عرصه‌ها در نوک حمله بوده و فشارهای متعددی نیز بر آن وارد می‌شود.

وی بیان داشت: به عنوان الگوی برتر حکومت‌داری مبتنی بر اخلاق و عدالت‌محوری ایران اسلامی ما امروز به یک تکیه‌گاه عظیم و قابل اتکای ملت‌ها و دولت‌ها تبدیل شده است به گونه‌ای که این الگو برای سایر ملت‌های آزادی‌خواه دنیا و نهضت‌های شکل گرفته مورد توجه قرار گرفته و تبعیت از آن را یک افتخار می‌دانند.

این مسئول افزود: این فرهنگ در کنار صدور انقلاب اسلامی خار چشم استکبار است به طوری که از این لحاظ نیز نظام اسلامی ما در نوک حمله نظام استکبار قرار دارد و برای توقف این حرکت غرور آفرین همچون گذشته خود را به آب و آتش می‌زنند اما جز باد و پوچ‌گرایی هیچ چیز نصیب آنها نمی‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به این جایگاه و عظمت نظام اسلامی وظیفه اسلامی و ملی ما حفظ و حراست از فرصت‌ها و توانمندی‌هاست که همه باید در جایگاه حقیقی و حقوقی تلاش کنیم تا مبادا دشمن به ادامه حرکت خود امیدوار باشد.

صابری نیاز اصلی امروز کشور را وحدت و همدلی بیشتر توصیف کرد و افزود: در کنار آن باید تلاش کنیم تا حفظ استقلال و بالندگی از طریق فرصت‌ها و استعدادها عملیاتی شده و با افزایش سطح درآمد ملی توانمندی‌ها را تقویت و جبهه مقابله با شیاطین و عوامل استکبار را پر رنگ کنیم.

وی گفت: با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان می‌توانیم کشور را بهتر از گذشته بسازیم و به رفاه و آسایش مردم کمک کنیم.

این مسئول ضرورت حرکت منسجم، شناخت استعدادهای بالقوه و تبدیل آن به بالفعل را یادآور شد و ابراز داشت: توسعه یافتگی همراه با معنویت و توجه به محرومان آنقدر شیرین است که بایستی استمرار داشته باشد تا بتوانیم محرومیت را از چهره جامعه اسلامی دور کنیم.

استاندار اردبیل پیشنهاد نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس برای برگزاری همایش منطقه‌ای و حتی ملی در توسعه خلخال و کوثر را یادآور شد و افزود: پیشنهاد خوب و عملی است و باید با برگزاری این همایش آنهایی که دل در گرو توسعه و محرومیت‌زدایی خلخال و کوثر را دارند ترغیب و تشویق کنیم تا مشکلات و کاستی‌ها به حداقل برسد.

صابری گفت: برگزاری همایش بیان توانمندی‌های شهرستان خلخال و کوثر برای جذب سرمایه‌گذاران یک حرکت خوب و موثر می‌تواند باشد به شرط آنکه توانمندی‌ها را باید در گام اول بشناسیم و با استفاده از این توانمندی‌ها اهداف و کارها را پیگیری کنیم که مجوز برگزاری این همایش را از طریق شورای برنامه‌ریزی ارائه می‌کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: در یک حرکت تعاملی می‌توان به شکل الگویی این همایش را که زمینه‌ساز رشد و تحول منطقه است برگزار کرد تا در سایر شهرستان‌ها نیز این همایش‌ها تدارک دیده شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول