اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد

نصب فرستنده‌های دیجیتال پر قدرت تلویزیونی در 2 ایستگاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای سیستان‌وبلوچستان گفت: در دو ایستگاه قصرقند و بیرک، فرستنده‌های دیجیتال پر قدرت تلویزیونی در حال نصب است.

نصب فرستنده‌های دیجیتال پر قدرت تلویزیونی در 2 ایستگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی مرکز سیستان‌وبلوچستان، رضا رحیمی در دیدار با  نماینده مردم سراوان، زابلی و سیب‌سوران ضمن تشکر از نگاه ویژه نمایندگان استان به رسانه استانی اظهار داشت: مسئولان سازمان به استان سیستان‌وبلوچستان نگاه ویژه‌ای دارند و به همین دلیل در دو ایستگاه پر قدرت تلویزیونی، قصرقند و بیرک فرستنده‌های دیجیتال پر قدرت تلویزیونی در حال نصب است.

وی افزود: امیدواریم تا ماه مبارک رمضان، این فرستنده‌ها راه‌اندازی شوند و مردم استان بتوانند 16 کانال تلویزیونی و 10 کانال رادیویی را در مناطق قصرقند، زابلی، ایرانشهر، سراوان و منطقه دشتیاری با کیفیت بسیار خوبی دریافت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان‌وبلوچستان با اشاره به امکاناتی که از سوی دولت در اختیار صدا و سیما قرار گرفته از این روند تشکر کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای این مرکز اهتمام ویژه‌ای برای تولید برنامه‌های بومی و استفاده حداکثری از نیروهای خلاق و توانمند بومی قائل است و تولید موسیقی و نماهنگ با گویش‌های سیستانی‌ و بلوچستانی و به صورت مشترک را در دستور کار دارد.

وی گفت: به حول قوه الهی به زودی پخش برنامه‌های شبکه هامون به 20 ساعت افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم سراوان، زابلی و سیب‌سوران هم ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان رسانه استانی، گفت: شبکه استانی سیما نقش خوبی در احیای فرهنگ بومی ایفا می‌کند و تا جایی که امکان دارد نسبت به پوشش کامل و صددرصدی استان اقدام شود، به ویژه اگر دیجیتال شود که خیلی بهتر خواهد بود.

هدایت‌الله میرمرادزهی اعلام آمادگی کرد تا از تریبون خانه ملت صدای رسانه ملی و استانی و مشکلات آنان را به گوش مسئولان نظام برساند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول