اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های صدا و سیما:

100 ‌فیلم تلویزیونی امسال رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: 100 ‌فیلم تلویزیونی امسال رونمایی می‌شود.

100 ‌فیلم تلویزیونی امسال رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی صدا و سیما گلستان، معاون امور استان‌های صدا و سیما در جلسه معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: ایجاد نشاط  و تلاش از وظایف اصلی رسانه ملی ایجاد روحیه امید، نشاط، کار و تلاش وظایف اصلی رسانه ملی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

کیومرث طهماسبی اظهار داشت: با تولید برنامه‌های امیدبخش و دین‌محور که نشر اخلاق اسلامی و تحکیم بنیان خانواده اولویت اصلی آن است، روحیه نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد خواهیم کرد.

کیومرث طهماسبی همچنین با اشاره به ترویج امور خیر و برکات این برنامه‎ها و عدالت‎محوری در جامعه افزود: حضور پررنگ مردم در برنامه با نگاه عدالت‎محورانه و سهم برای تمامی مناطق کشور در رسانه ملی از اولویت‎های اساسی سازمان صداوسیما است، به طوری که مردم باید خود را در قاب تصویر و جعبه صدا ببینند و بشنوند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی افزود: پاسداری از آرمان‎های امام راحل و انتقال اندیشه‎های ناب ایشان به آیندگان از مهمترین وظایف رسانه ملی است.

معاون امور استان‎های سازمان صدا و سیما درباره تولیدات و توانمندی‎های شبکه‎های استانی گفت: مراکز استان‎ها در سال گذشته توانستند ماموریت‎های محوله سازمان را به خوبی انجام دهند، ارتقای ساعت پخش تولید و انجام تولیدات فاخر و ممتاز از آن جمله است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 33 مرکز رادیویی و تلویزیونی در کشور فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اکنون 24 مرکز صداوسیما در کشور 24 ساعته برنامه پخش می‌کنند.

طهماسبی همچنین با اشاره به رونمایی 100 اثر مستند به نام نگارستان و 100 اثر موسیقی ـ تصویر، به نام پیک آشنا در همایش افق رسانه افزود: علاوه بر نگارستان دو و پیک آشنا دو، امسال هم از 100 اثر فیلم تلویزیونی و 100 اثر انیمیشن رونمایی می‎شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان هم در این مراسم با اشاره به جایگاه و نقش رسانه ملی در تنویر افکار عمومی جامعه گفت: امروزه صداوسیما به عنوان تبیین‌کننده افکار و اندیشه‎های امام راحل برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، با نگاه گفتمان دینی و اعتقادی امام خمینی(ره) و استکبار ستیزی نقش مهمی ایفا می‎کند.

علیرضا جمشیدی افزود: در سالی که مزین به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است صداوسیما می‎تواند با تولید برنامه‎های فاخر، عزت‌بخشی و روحیه امید به آینده را بین افراد جامعه بیشتر گسترش دهد.

محمدعلی احمدی مدیر کل سابق صداوسیمای مرکز گلستان هم در این مراسم گفت: کار در رسانه ملی فرصتی است تا در حوزه فرهنگ نویدبخش معرفی انقلاب اسلامی به عنوان الگو و نمونه‎ای بی‎نظیر در تمامی امور به دنیا باشیم.

علی‌صادق مقدسی مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز گلستان  هم در این مراسم گفت: رویکرد اصلی ما در مرکز، تقویت مجموعه تلاش‎ها و دستاوردهای چند سال اخیر با نگاه کیفی‎نگری به برنامه‎ها در حوزه‎های صدا، سیما و خبر است.

در این مراسم علی‌صادق مقدسی به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گلستان معرفی و از خدمات محمدعلی احمدی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

مقدسی پیش از این در سمت قائم مقام صدا و سیمای مرکز خراسان‎رضوی، مدیر کل طرح و برنامه و نظارت معاونت صدا، مدیر کل پژوهش‎های رادیو، مدیر ارتباط با مجامع و سازمان‎ها، مدیر ارتباطات اداره کل روابط عمومی سازمان، دبیر اجلاس جهانی صدا، عضو شورای سیاست‎گذاری کانون ادبیات، مدیر مسئول و سردبیر مجله تخصصی رادیو، مدرس دانشگاه و عضو شورای سیاست‎گذاری هنرهای نمایشی ناجا ایفای مسئولیت داشته است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول