اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

دستاوردهای نظامی ایران نشان از درس‌آموزی از اهل بیت دارد

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه آمل گفت: دستاوردهای نظامی ایران اسلامی توسط خدمتگزاران سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و بسیجیان نشان از درس‌آموختگی آنها از مکتب ناب اسلامی اهل بیت دارد.

دستاوردهای نظامی ایران نشان از درس‌آموزی از اهل بیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی بعدازظهر امروز در مراسم جشن اعیاد شعبانیه در حسینیه سید‌الشهدا(ع) این شهرستان اظهار داشت: در دنیا هیچ موجودی عبث و بی‌برنامه خلق نشده و برای همه مخلوقات از سوی آفریدگارشان برنامه‌ای طراحی و تدوین شده است.

وی افزود: در بین موجودات انسان اشرف و سرور مخلوقات است زیرا از نعمت عقل بهره‌مند بوده و در مقابل مشکلات و کارها با قوه تعقل وارد می‌شود ولی بقیه موجودات کارشان غریزه‌ای است.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه برای انسان کتاب انسان‌سازی فرستاده شده تا بتواند به وسیله آن خود را از هر آنچه زشتی و پلیدی است نجات داده و با دوری از گناهان و کسب فیوضات الهی خود را به درگاه خداوند نزدیک کند و از مقربان درگاهش باشد.

رحمانی آملی با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان یادآور شد: این ماه خداوند یکی از ماه‌های بزرگی است که در آن زمینه برای کسب فضیلت‌ها و نیکی‌ها فراهم است و انسان می‌تواند با توبه، استغفار و بندگی خود را بیش از گذشته برای ماه مبارک رمضان آماده کند.

وی با اشاره به اینکه شاهد میلاد پنج امام و معصوم در این ماه هستیم، تاکید کرد: باید بتوانیم در این ماه با تمسک و توسل به اهل بیت رضایت‌ آنها را کسب کرده و با خوشنودی‌شان به سعادت برسیم وگرنه بدون رضایت اهل بیت اگر تمام دنیا و همه موجودات از ما تعریف و تمجید کنند ارزشی ندارد و پوچ و توخالی است.

خطیب نماز جمعه آمل با تبریک این ایام به نیروهای خدوم سپاه، پاسداران و جانبازان اظهار داشت: این نیروهای منسجم و قدرتمند در بخش‌های هوایی، دریایی و زمینی چه از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و بسیجیان تحت فرمان و منویات مقام عظمای ولایت مشغول فعالیت و مرزداری هستند و باید به این خدمت و خدمتگذاری افتخار کرد زیرا کار و تلاش در مملکت اسلامی سراسر ثواب و نیکی است.

رحمانی آملی در مقایسه ماموران نظام منحوس شاهنشاهی با ماموران جمهوری اسلامی عنوان کرد: ماموران دیروز کار را برای سردمداران کثیف پهلوی و شاهنشاهی می‌کردند که نوکر و سرسپرده تمام عیار استکبار جهانی، آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودند ولی امروزه ماموران جمهوری اسلامی با صلابت و قربت الی‌الله براساس رهنمودهای رهبر انقلاب روز به روز قدرتمندتر از گذشته ظاهر شده و به دستاوردهای بزرگی نیز در زمینه نظامی دست پیدا کردند.

وی در پایان بیان داشت: ماموران انتظامی و نظامی ایران اسلامی درس آموخته مکتب اهل بیت هستند و درس شجاعت و دلیری را از معصومین فراگرفته‌اند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول