اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام تولیت آستان ‌قدس:

مهم‌ترین رسالت آستان ‌قدس انتشار اندیشه‌ها و معارف اهل‌بیت(ع) است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام تولیت آستان‌ قدس رضوی گفت: امروز مهم‌ترین رسالت آستان ‌قدس رضوی، تبلیغ و انتشار اندیشه‌ها و معارف اهل‌‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

مهم‌ترین رسالت آستان ‌قدس انتشار اندیشه‌ها و معارف اهل‌بیت(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیداحمد علوی عصر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام سیداکبر حسینی‌نژاد، نایب‌التولیه و جمعی از مدیران آستانه مقدسه قم اظهار کرد: ائمه معصومین(ع) برای انتشار، ترویج و تعمیق آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های الهی تا پای جان ایستادگی کرده و با جهاد فرهنگی و علمی این معارف ناب و جامع را که نقشه راه سعادت و خوش‌بختی جوامع است، به یادگار گذاشتند.

علوی ادامه داد: آستان‌ قدس رضوی آمادگی دارد تا تجربیات ارزشمند خود در زمینه‌های متعدد فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، حفاظت، صیانت و شکوفایی موقوفات را به سایر اماکن متبرکه جهان اسلام ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: هدف مشترک همه ما ترویج معارف اسلامی و دینی و ارزش‌های نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است و بایستی امروز این اندیشه‌ها و معارف ناب را با ابزار جدید و مدرن به جهانیان بیشتر بشناسانیم.

قائم‌مقام تولیت آستان‌ قدس رضوی با اشاره به توفیقات گسترده آستان ‌قدس رضوی در زمینه‌های مختلف گفت: نظم اداری و مالی، برنامه‌ریزی دقیق و صیانت کامل و شکوفایی و احیای موقوفات مهم‌ترین عوامل موفقیت این مجموعه معنوی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحت مدیریت موفق آستان ‌قدس رضوی است.

وی تاکید کرد: طرح جامع توسعه حرم مطهر رضوی با بهره‌گیری از زبده‌ترین متخصصان، احداث دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه امام رضا(ع)، بنیاد پژوهش‌های اسلامی و برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) با حضور پژوهشگران و چهره‌های شاخص بین‌المللی از اقداماتی بود که در نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد.

وی ادامه داد: آستان‌ قدس رضوی امروز با 15 موسسه فرهنگی نظیر بنیاد پژوهش‌های اسلامی، مدارس امام رضا(ع)، دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی و امام رضا(ع)، موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی و کتابخانه‌ها و موزه‌های غنی و ... در تربیت نیروی متعهد و متخصص و انجام رسالت خویش گام‌های بسیار موثری برداشته ‌است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول