اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

آرمان امام در شکل‌گیری ارتش 20 میلیونی در حال تحقق است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آرمان نورانی امام راحل در شکل‌گیری ارتش 20 میلیونی در حال تحقق و به ثمر نشستن است.

آرمان امام در شکل‌گیری ارتش 20 میلیونی در حال تحقق است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا نقدی صبح امروز در همایش فرماندهان و روسای پایگاه‌های بسیج در اردبیل اظهار داشت: این آرمان بزرگ که آرزوی قلبی امام راحل و مردم دیندار ایران بود حداقل تا سال آینده به تحقق می‌نشیند و در لایه‌های مختلف ظرفیت حضور و ساماندهی بسیج به 20 میلیون نفر می‌رسد.

وی با درود و صلوات بر ارواح طیبه 3 هزار و 400 شهید گلگون کفن استان اردبیل و شهید چمران دانشمند وارسته و به خدا پیوسته ملت ایران، بیان داشت: تداوم راه شهدا و پیوستگی آرمان آنها یک ضرورت انکارناپذیر است که باید همه ما دنباله‌رو آن باشیم.

این مسئول به استعداد بسیج در عرصه سازندگی و آبادانی کشور اشاره کرد و افزود: امسال این ظرفیت دو برابر سال گذشته است به طوری که در استان اردبیل پیش‌بینی کرده بودیم در طرح هجرت بسیج و سازندگی 40 هزار نفر از جوانان و نوجوانان این استان در فصل تابستان مشارکت فعالانه داشته باشند اما با علاقمندی دستگاه‌های اجرایی و مساعدت استاندار اردبیل ظرفیت فراتر از پیش بینی‌هاست به طوری که اختیار جلب و جذب نیروها در طرح هجرت و به کارگیری آنها در پروژه‌های عمرانی بدون عدد مشخص در اختیار استان اردبیل قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در جلسه پشتیبانی طرح هجرت مقرر شد طی هفته آینده مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های قابل اجرا به همت جوانان و نوجوانان بسیجی را اعلام کنند تا در یک پشتیبانی واقعی این آرمان‌ها و طرح‌ها به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نقدی اظهار داشت: از ابتدای هفته آینده حرکت دانش‌آموزی و از هفته بعد از آن عزیمت دانشجویان و طلاب را به مناطق روستایی و محروم شاهد خواهیم بود تا دوره‌ای جدید از عشق ورزی به ملت و خدمتگزاری به آنها را از سوی بسیجیان طلایه‌دار شاهد باشیم.

* 100 هزار پایگاه بسیج در کشور فعال است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در کشور گروه‌های مختلف بسیج فعالیت می‌کنند، افزود: اگر در گذشته فعالیت بسیج صرفاً محدود به سطح پایگاه‌های محلات و دانش‌آموزی بود این دامنه سال به سال افزایش یافته به طوری که امروز بین صنوف و اقشار مختلف اعم از مهندس، پزشک، کارگر، کارمندی، دانشجو، رسانه‌ و... مجموعه‌های متشکل بسیج راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هم اکنون در سطح کشور بسیجیان در 100 هزار واحد و کانون حضور خردمندانه، با بصیرت و برنامه‌ریزی شده دارند.

نقدی ابراز داشت: با در نظر گرفتن لایه‌های مختلف بسیج و حضور مشتاقانه آحاد مردم یک ظرفیت 20 میلیونی را در این حوزه شاهد هستیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول