اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی توجه مسئولان را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی گفت: اجرای این طرح‌ها نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی توجه مسئولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در جلسه هم‌اندیشی اجرای "RFLDL" که با حضور نماینده فائو در ایران و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد همراهی و همگامی مردم را مهم‌ترین عامل موفقیت این طرح دانست.

وی اظهار کرد: مردم شهرستان مردمی همراه و متدین هستند و چون این طرح را از خود می‌دانند در اجرای آن همکاری لازم را انجام می‌دهند.

فرماندار سرایان وجود نوعی دیدگاه معنوی در بین مسئولان را نیز یکی دیگر از عوامل موفقیت این طرح یاد کرد و ادامه داد: چون احیای جنگل و مقابله با بیابان‌زایی از عوامل احیای انسان‌هاست مسئولان تمام توان خود را برای عملیاتی شدن آن به کار می‌گیرند.

عباس کارگر مدیرکل دفتر بیابان وزارت جهاد کشاورزی نیز بحث بیابان‌زایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مقوله بیابان با توجه به اهمیت آن در زندگی مردم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی نیز در این نشست موفقیت این طرح را در گرو همکاری مردم و مسئولان دانست.

حبیب‌الله شریفی با اشاره به ویژگی‌های مردم منطقه گفت: مردم منطقه مردمی دارای ایمان، صداقت و سختکوش هستند که این خود سبب اجرای موفق این طرح می‌شود.

وی وجود تیمی کارشناس و خبره، مراکز دانشگاهی در استان و حضور افراد فرهیخته را از دیگر ارکان موفقیت این طرح برشمرد.

نورالدین مونا نماینده فائو در ایران نیز در این نشست به وجود طوفان‌های شن در منطقه اشاره کرد و گفت: مقابله با پدیده طوفان شن اهتمام و فعالیت همه‌جانبه مردم و مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول