اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

جذب جوانان به مساجد راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهگی جذب جوانان در کانون‌های فرهنگی مساجد است و کار فرهنگی باید افزایش یابد.

جذب جوانان به مساجد راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور در جمع قضات دادگستری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار آیت‌الله بهشتی اظهار داشت: قوه قضائیه نزد مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و باید با گسترش عدالت به این جایگاه تعالی بخشید.

وی با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در جامعه اسلامی تقویت مبانی دینی را موجب کاهش بسیاری از جرائم در جامعه دانست و تصریح کرد: اگر مساجد در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دینی با توجه به نقش برجسته‌ای که دارند به خوبی ایفای نقش کنند، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جامعه اسلامی برطرف می‌شود.

وی فاصله گرفتن خانواده‌ها از منبر و محراب را زنگ خطری در جامعه دانست و بیان داشت: در حال حاضر بیشتر زندانیان جوان هستند بنابراین باید خانواده‌ها توجه ویژه‌ای به رفتار فرزندان خود داشته باشند و یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهگی جذب جوانان در کانون‌های فرهنگی مساجد است و کار فرهنگی باید افزایش یابد.

امام جمعه زرند گفت: هر فرد باید در حیطه کاری خود کار فرهنگی انجام دهد و بحث فرهنگ‌سازی که سال‌های متمادی مقام معظم رهبری توصیه‌هایی داشتند باید مورد توجه ویژه همه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای 50 سال آینده برنامه‌ریزی دارد، بر هوشیاری بیش از پیش جوانان و نوجوانان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.

امام جمعه زرند حرکت کاروان‌های عروسی و ایجاد مزاحمت در ساعات پایانی شب را از معضلات این شهرستان دانست و بر برخورد قاطع با عاملان مخل نظم و امنیت تأکید کرد و برای پیشگیری از وقوع جرم خواستار اجرای بعضی از حکم‌ها در ملاء عام شد.

کرمی‌پور عنوان کرد: برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مشارکت دستگاه‌های مختلف فرهنگی و مسئولان اجرایی و قضایی با هدف افزایش نظم و امنیت شهرستان ضروری است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول