اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون قزوین:

در صورت نبود اسپانسر از لیگ برتر انصراف می‌دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین گفت: در صورت نبود اسپانسر از رقابت‌های لیگ‌برتر بدمینتون انصراف می‌دهیم.

در صورت نبود اسپانسر از لیگ برتر انصراف می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز آیین تجلیل از بهمن عسگری قهرمان مسابقات کاراته غرب آسیا با حضور مجید احمدپور معاون اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان و کاراته‌کاران برگزار شد.

صدیق سخن‌سنج در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در قزوین اظهار کرد: در صورت نبود اسپانسر و عدم دستیابی به منابع مالی، توان شرکت در مسابقات لیگ برتر بدمینتون را نداریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین با اشاره به امکانات محدود هیئت بدمینتون قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات محدود قزوین، هیئت بدمینتون قزوین موفق به کسب رتبه ششم در کشور شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به رشته بدمینتون زیاد هستند، اما به دلیل امکانات محدود توانایی جذب افراد بیشتر را نداریم، همچنین تاکنون 90 خانم و 60 آقا در کلاس‌های آموزشی هیئت بدمینتون قزوین ثبت نام کرده‌اند.

سخن‌سنج با اشاره به ساخت سالن اختصاصی بدمینتون تصریح کرد: این سالن در ناحیه مینو در شهر قزوین در دست احداث است و اگر هزینه این طرح تأمین شود، این سالن تا چند ماه آینده به بهر‌ه برداری می‌رسد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین اضافه کرد: قرار‌داد  "دنی" مربی خارجی تیم بدمینتون قزوین ماهیانه 800 دلار است و این مربی موفق شده است، تیم بدمینتون استان قزوین را به لیگ برتر برساند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول