اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل حاضر نشدن در دیدار برگشت

صبا در لیگ بدمینتون چهارم شد

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون صبای قم با کسب مقام چهارم به کار خود در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور پایان داد.

صبا در لیگ بدمینتون چهارم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از آخرین حضور تیمی به نمایندگی از هیئت بدمینتون استان قم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور چیزی نزدیک به چهار سال می‌گذرد و امسال نیز نماینده قم نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

این در حالی است که امسال ترکیبی کاملا جوان در تیم بدمینتون صبای قم وجود داشت و بازیکنان این تیم که از استعدادهای آینده‌دار بدمینتون قم محسوب می‌شوند تنها به دلیل تجربه کم در مقابل رقبای مطرح خود موفق به کسب نتیجه نشدند.

صبای قم در فصلی که 12 تیم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور داشتند، جزو تیم‌های برتر مرحله مقدماتی بود و توانست با کسب نتایج بسیار خوب در مقابل تیم‌هایی که توان مالی بالاتری نسبت به این تیم داشتند، نتایج خوبی بگیرد.

نماینده بدمینتون قم در مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل بدمینتون دسته اول باشگا‌ه‌های کشور در گروهی دشوار قرار داشت اما به جز جدی‌ترین رقیب خود یعنی تیم شهید رجایی قزوین در سایر دیدارها موفق عمل کرده و به پیروزی رسید.

این تیم در دیدارهای مقدماتی هشت پیروزی و دو باخت کسب کرد و به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی گروه دوم بعد از تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا در این مرحله حریف تیمی از شیراز شود.

رقیب آنها در مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون هما پلاست شیراز بود که صبایی‌ها در جدالی سخت و نزدیک نتوانستند مقابل این تیم به نتیجه دلخواه دست یابند و در نهایت ناکام مرحله نیمه نهایی لقب گرفتند.

در دیدار رفت با تیم بدمینتون هما پلاست شیراز که به میزبانی شیرازی‌ها برگزار شد، بدمینتون‌بازان صبای قم در دیداری که هرگز تصور باخت آنها نمی‌رفت، با نتیجه سنگین چهار بر یک مغلوب شدند تا کارشان برای بازی برگشت بسیار سخت‌تر شود.

یک هفته بعد در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در دیدار برگشت که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، بدمینتون‌بازان صبای قم باز هم به شکستی دیگر تن دادند و این بار سه بر دو باختند و از صعود به نیمه نهایی محروم شدند.

این باخت‌ها سبب شد تا تیم صبای قم فرصت صعود به لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور را از دست بدهد و تنها برای کسب مقام سوم این پیکارها در دیدارهای رفت و برگشت به مصاف تیم لوله پاسارگاد اصفهان برود که این مرحله نیز با دو باخت برای صبا همراه بود.

در دیدار رفت دو تیم که در تالار فرهمند موحد قم برگزار شد، تیم پاسارگاد اصفهان توانست با نتیجه سه بر دو بر صبای قم غلبه کند ولی صبایی‌ها در دیدار برگشت که قرار بود در اصفهان برگزار شود، حاضر نشده و در میدان مسابقه غایب بودند تا نتیجه از سوی فدراسیون بدمینتون به سود اصفهانی‌ها رقم خورده و صبا در مکان چهارم لیگ دسته اول قرار بگیرد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول