اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین آزمون برای نماینده قم

تیم قم به دنبال کسب مقام سوم لیگ بدمینتون

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون قم در مصاف با نماینده اصفهان به دنبال کسب پیروزی و تصاحب جایگاه سوم لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور است.

تیم قم به دنبال کسب مقام سوم لیگ بدمینتون

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای دور برگشت از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در شهرهای اصفهان و شیراز به انجام می‌رسد و طی آن چهره قهرمان و رده‌بندی تیم‌های اول تا چهارم مشخص می‌شود.

در حالی که تیم‌های بدمینتون هما پلاست شیراز و شهید رجایی قزوین برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند، صبای قم و لوله پاسارگاد اصفهان تلاش جدی برای کسب رتبه سوم لیگ خواهند داشت.

این در شرایطی است که در دور رفت مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم‌های لوله پاسارگاد اصفهان و شهید رجایی قزوین برابر حریفان خود موفق به کسب برتری شده‌اند و در دیدار برگشت کار آسان‌تری در پیش دارند.

در دور رفت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون صبای قم در دیداری خانگی در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم بدمینتون لوله پاسارگاد اصفهان بود که در پایان با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

بدمینتون‌بازان جوان و آینده‌دار صبای قم در صورتی که می‌خواهند رتبه سوم جدول رده‌بندی نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور را از آن خود کنند، باید در دیدار برگشت این نتیجه را جبران کنند.

اما در دیگر دیدار مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که در دیدار رفت با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیده است، برای حفظ شانس خود برای کسب مقام قهرمانی میهمان تیم هما پلاست شیراز خواهد بود.

امسال در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور 12 تیم حضور داشتند که دیدارهای خود را در لیگ این فصل در دو گروه شش تیمی برگزار کرده و بعد از انجام بازی‌های هر دو گروه به شکل دوره‌ای، در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور صعود کردند تا برای قهرمانی رقابت کنند.

در حالی که دو تیم جواز صعود به مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند، تیم‌های شهید رجایی قزوین، صبای قم، هما پلاست شیراز و لوله پاسارگاد اصفهان در مرحله نیمه نهایی حضور یافتند که در نهایت تیم‌های شهید رجایی قزوین و هما پلاست شیراز با عبور از سد حریفان، راهی دیدار پایانی و همچنین لیگ برتر بدمینتون شدند.

دیدارهای مرحله پایانی در حالی برگزار می‌شود که پیش از این صعود تیم‌های شهید رجایی قزوین و هما پلاست شیراز به لیگ برتر بدمینتون قطعی شده است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول