اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر سرمربی اندونزیایی تیم ملی

بدمینتون باز قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از دعوت بدمینتون باز قمی به تیم ملی بدمینتون رده سنی جوانان کشورمان خبر داد.

بدمینتون باز قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

علی پنجه باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با دعوت از سوی کادر فنی تیم‌های ملی بدمینتون دو رده سنی نوجوانان و جوانان کشورمان، پسران نوجوان و جوان بدمینتون باز از امروز به اردوی آماده سازی می‌روند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم‌های ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان و تایید فدراسیون بدمینتون، نخستین مرحله از اردوی نفرات منتخب در رده سنی نوجوانان و جوانان از عصر امروز در کمپ‌های تیم‌های ملی آغاز می شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: بر اساس اعلام فدراسیون بدمینتون، در این اردوی آماده سازی 10  بدمینتون باز منتخب از استان‌های مختلف کشورمان حضور دارند که به مدت پنج روز تمرینات خود را برگزار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان کشورمان، زیر نظر نوا id="840_6" style="background: #ffd700">آرمادا سرمربی اندونزیایی تیم ملی به تمرین خواهند پرداخت و سپس این بازیکنان برای مراحل بعد اردو و مسابقات مورد ارزیابی قرار می گیرند.

پنجه باشی در ادامه با اشاره به اسامی نفرات دعوت شده به این اردو، یاد آور شد: بدمینتون بازان ملی پوش دعوت شده به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از استان‌های تهران، کرمانشاه، کردستان، زنجان، گیلان، قم، یزد و همدان در این اردو حضور دارند.

وی عنوان داشت: در بین دعوت شدگان به این اردو محسن صادقیان جوان مستعد و آینده دار بدمینتون استان قم نیز حضور دارد تا بعد از درخشش خیره کننده‌ای که سال گذشته در جریان پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور داشت، در تیم ملی نیز به موفقیت‌های خود ادامه بدهد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بدمینتون‌باز قمی دعوت شده به تیم ملی جوانان را یکی از چهره‌های مستعد بدمینتون قم و کشور دانست و بیان داشت: صادقیان با توجه به نبوغ و استعداد بسیار بالایی که در این رشته دارد، قطعا در آینده یکی از نفرات تیم ملی بزرگسالان خواهد شد.

وی تصریح کرد: این بدمینتون باز خوش آتیه استان قم بهمن ماه سال گذشته به عنوان یکی از اعضای تیم ملی بدمینتون جوانان کشورمان در مسابقات بین المللی جام فجر که از جام‌های معتبر این رشته ورزشی محسوب می‌شود، حضور موفقی داشت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول