اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجه باشی خبر داد

برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون دانش آموزی کشورمان در قم خبر داد.

برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزی در قم

علی پنجه باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: توجه به رده‌های سنی پایه با هدف توسعه و رشد این رشته یکی از نکات مهم و حائز اهمیت هیئت بدمینتون استان قم است و برای این منظور سعی می‌کنیم اقدامات مورد نیاز برای رشد بدمینتون قم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همه ساله تیم‌های مختلف ورزش دانش آموزی کشورمان از سوی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند، کادر فنی تیم ملی دانش آموزان بدمینتون کشورمان در نظر دارند، تیمی آماده در این رشته را به رقابت‌های جهانی بفرستند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: برای همین منظور با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز رقابت‌های جهانی بدمینتون دانش آموزان در سال 2012، این تیم با حضور بازیکنان مورد نظر از استان‌های مختلف به اردوی آماده سازی می‌رود.

وی یاد آور شد: به همین خاطر ملی پوشان بدمینتون کشورمان در رده دانش آموزی قرار است نخستین اردوی آماده سازی خود را در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضوری موفق در مسابقات جهانی این رشته ورزشی در قم برگزار کنند.

پنجه باشی که به صورت همزمان مسئولیت ریاست انجمن بدمینتون آموزشگاه‌های استان قم را نیز بر عهده دارد، ابراز کرد: با هماهنگی صورت گرفته با انجمن بدمینتون کشور اردوی تیم ملی در ایام تعطیلات عید نوروز در قم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس اردوی بدمینتون بازان ملی پوش تیم دانش آموزان کشورمان از روز پنجم فروردین ماه به میزبانی انجمن بدمینتون آموزشگاه‌ها و هیئت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود و به مدت یک هفته نیز به طول خواهد انجامید.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان به عنوان یک مجموعه تخصصی که تمام فعالیت‌های بدمینتون قم در آن صورت می‌گیرد، از 5 تا 12 فروردین ماه میزبان اردوی تیم ملی بدمینتون دانش آموزان کشورمان خواهد بود.

وی تصریح کرد: نزدیک به 30 بدمینتون باز در اردوی تیم ملی بدمینتون دانش آموزان کشورمان حضور دارند که بیشتر نفرات دعوت شده از استان‌های تهران، قزوین و قم هستند و به نسبت از بیشتر نقاط کشور در تیم ملی بدمینتون عضویت دارند.

پنجه باشی عنوان داشت: سال 1390 یکی از سال‌های بسیار موفق بدمینتون استان قم بود و امیدوارم با برنامه‌های متنوعی که در نظر داریم، در سال 1391 نیز شاهد صعود تیم بدمینتون صبای قم به لیگ برتر و همچنین درخشش بدمینتون بازان قمی در پیکارهای مختلف داخلی و برون مرزی باشیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول