اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول کشور

تیم بدمینتون خراسان‌‌رضوی مقام چهارم را به ‌دست آورد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی گفت: هم‌اکنون تیم بدمینتون خراسان‌‌رضوی در بخش آقایان در آخرین مسابقات لیگ دسته اول کشور مقام چهارم را به دست آورد..

تیم بدمینتون خراسان‌‌رضوی مقام چهارم را به ‌دست آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید زرچی اظهار داشت: سالن بدمینتون مجموعه ورزشی سجاد مشهد تنها سالن اختصاصی هیئت بدمینتون استان به شمار می‌آید که نمی‌تواند پاسخ‌گوی جمعیت تعداد زیاد از علاقه‌مندان به این ورزش باشد.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از هزینه‌های این سالن توسط خیّران مشهد پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندی موجود در ورزشکاران مستلزم توجه بیشتر مسئولان ورزشی است، اظهار کرد: سال گذشته با کسب مقام‌ها و مدال‌های مختلف در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کارنامه قابل قبولی برای بدمینتون استان حاصل شد که این امر نگاه ویژه دست‌اندرکاران این رشته ورزشی را می‌طلبد.

وی اعلام کرد: هم‌اکنون تیم بدمینتون خراسان‌‌رضوی در بخش آقایان در آخرین مسابقات لیگ دسته اول کشور مقام چهارم را به ‌دست آورد.

زرچی با اشاره به ورزشکاران برتر این رشته ورزشی، گفت: محمدامین اکبریان ورزشکار مشهدی و مبینا نبی‌نژاد از شهرستان سبزوار دو بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

دبیر هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده این هیئت طی دو ماهه اخیر، گفت: مسابقات لیگ بدمینتون نونهالان خراسان‌رضوی در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری طی 2 روز در رده‌های سنی مختلف به منظور استعدادیابی، تشویق ورزشکاران برتر و انتخاب تیم منتخب استان برای اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد.

وی افزود: در حال حاضر تیم بدمینتون رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تمرینات خود را به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور انجام می‌دهند.

زرچی هم‌چنین از اجرای مسابقات بدمینتون جوانان آموزشگاه‌های کشور توسط هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی به میزبانی آموزش و پرورش استان در تابستان امسال خبر داد.

دبیر هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی افزود: با همت هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی سالن بدمینتون شهرستان نیشابور احداث شد که در حال حاضر کف‌پوش ندارد.

وی گفت: متاسفانه سالن بدمینتون شهرستان سبزوار نیز بعد از حدود 15 سال هم‌چنان در حد یک سوله باقی مانده است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول