اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی مطرح کرد

ساماندهی 2600 دستگاه ناوگان عمومی خراسان‌شمالی در طرح تابستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی گفت: دو هزار و 667 دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری برای طرح تابستانی در استان ساماندهی شده است.

ساماندهی 2600 دستگاه ناوگان عمومی خراسان‌شمالی در طرح تابستانی

سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آغاز طرح تابستانی این اداره کل گفت: ناوگان حمل و نقل این استان آمادگی کامل برای انجام مسافرت‌های تابستانی را دارد.

وی اظهار کرد: در این استان 772 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 138 دستگاه مینی بوس و 713 دستگاه سواری و 44 ون آماده جابه‌جایی مسافران هستند.

سبحانی تصریح کرد: تمام رانندگان تعاونی‌های حمل و نقل زیر پوشش کامل بیمه تأمین اجتماعی و بیمه درمان تکمیلی هستند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان خراسان‌شمالی گفت: مسافرانی که با وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای سفر می‌کنند زیر پوشش بیمه عمر و حوادث هستند.

وی همچنین با اشاره به پیش بینی سامانه پیام‌گیر برای دریافت شکایات مسافران افزود: بر همین اساس شماره پیام‌گیر 30009900090800 آماده دریافت شکایات احتمالی مسافران در استان خراسان‌شمالی است.

سبحانی با بیان اینکه به خاطر در پیش بودن ماه مبارک رمضان بیشتر سفرهای تابستانی در تیر و شهریور ماه انجام می‌شود، اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر سفرهای تابستانی، به منظور بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی گشت‌های نظارتی نیز توسط این اداره کل در طول تابستان فعال است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول