اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اعیاد شعبانیه انجام شد

برگزاری مسابقات ایستگاه تندرستی ویژه بانوان باقرشهری

خبرگزاری فارس: همزمان با اعیاد شعبانیه مسابقات ایستگاه تندرستی ویژه بانوان باقرشهری برگزار شد.

برگزاری مسابقات ایستگاه تندرستی ویژه بانوان باقرشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همه روزه از ساعت 6 تا 8 صبح شاهد حضور بانوان باقرشهری در بوستان‌های شهر و استفاده از امکانات و محیط آنها در قالب ورزش صبحگاهی و ایستگاه‌های تندرستی هستیم که انجام ورزش به‌ویژه در ساعت‌های آغازین روز، نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین شهروندان و خانواده‌ها دارد.

واحد تربیت بدنی شهرداری باقرشهر با توجه به این موضوع مسابقات ایستگاه تندرستی ویژه بانوان باقرشهر را برگزار کرده است.

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب تهران اظهار داشت: تربیت بدنی شهرداری باقرشهر به منظور ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت شهروندان به ویژه بانوان، اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان‌های شهر کرده است.

رضا لک عنوان کرد: مهم‌ترین هدف ما در برگزاری ورزش صبحگاهی بانوان، ارتقای سطح سلامت روحی و جسمی آنان است و به همین منظور و برای بالابردن انگیزه در مناسبت‌های مختلف مسابقات متنوعی طراحی و اجرا شده است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه‌های طناب کشی و دو همگانی اشاره کرد و افزود: به مناسبت اعیاد شعبانیه و ایام شادی و سرور اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، مسابقات دو همگانی و طناب کشی با حضور بیش از 150 نفر شرکت کننده بین بانوان ورزشکار و در رده‌های سنی مختلف در قالب مسابقات ایستگاه‌های تندرستی برگزار شد. 

لک بیان داشت: مسابقات دو همگانی در سه رده سنی در ورزشگاه ایثارگران بوستان عطر سیب برگزار شد که فرشته جوادی، سحر چراغی و ثریا فعلی به عنوان نفرات برتر هر رده سنی شناخته شدند.

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر در پایان تأکید کرد: همچنین مسابقات طناب کشی با حضور هشت گروه 10 نفره برگزار شد که در پایان گروه برتر معرفی شد. 

این گزارش حاکی است، در پایان به نفرات برتر به رسم یادبود هدایایی از طرف شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر اهدا شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول