اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت سه اختر تابناک امامت

3 ویژه‌برنامه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش سه ویژه‌برنامه به مناسبت ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) خبر داد.

3 ویژه‌برنامه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سیدحامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کانال ندای اسلام به مناسبت ایام شعبانیه و فرخنده سالروز ولادت امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) سه ویژه‌برنامه 30 دقیقه‌ای تولید کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در این ویژه برنامه‌های گفت‌وگو محور حجت‌الاسلام قنبری، عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه به عنوان کارشناس حضور دارد.

مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به پخش نخستین ویژه برنامه به مناسبت ولادت امام حسین(ع) گفت: در این ویژه برنامه به مباحثی مانند ولادت امام حسین(ع) و نامگذاری ایشان به حسین، ویژگی‌های اخلاقی و نیز روایاتی از این امام بزرگوار پرداخته می‌شود.

وی عنوان داشت: در دومین ویژه برنامه به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع) چگونگی ازدواج امام علی(ع) با فاطمه کلابیه مادر آن حضرت مطرح شده و بحث ولایت‌پذیری ایشان و اطاعت محض از امام زمان برای شنوندگان تبیین می‌شود.

حسینیان یادآور شد: در برنامه سوم نیز حجت‌الاسلام قنبری ولادت امام سجاد و علت نامگذاری این امام بزرگوار به سید الساجدین را برای علاقه‌مندان بیان کرده و کتاب مشهور صحیفه سجادیه را که به زبور آل محمد معروف است برای دوستداران معرفی می‌کند.

وی با اشاره به تهیه بسته‌های گزارشی 10 دقیقه‌ای متناسب با مناسبت‌های همین ایام گفت: در این بسته گزارشی تلاش شده است تا با مصاحبه با مردم و کارشناسان مختلف ارزش‌های والای این بزرگواران برای شنوندگان تبیین شود.

برنامه کانال ندای اسلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو ندای اسلام به آدرس www.coiradio.com و پخش ماهواره‌ای رادیو در ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz با 27500 قابل دریافت است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول