اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت پیشوای هفتم شیعیان صورت می‌گیرد

پخش ویژه‌برنامه شهادت امام موسی کاظم(ع) از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش ویژه‌برنامه شهادت امام موسی کاظم(ع) از این کانال همزمان با شهادت این امام همام خبر داد.

پخش ویژه‌برنامه شهادت امام موسی کاظم(ع) از کانال ندای اسلام

سیدحامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های کانال ندای اسلام اظهار کرد: این شبکه برای 25 رجب مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) ویژه‌برنامه‌ای را برای شنوندگان خود تهیه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این ویژه‌برنامه 30 دقیقه‌ای تلاش دارد تا با بیان گوشه‌هایی از زندگی پر برکت پیشوای هفتم شیعیان جایگاه والای معنوی و علمی ایشان را برای شنوندگان تبیین کند.

مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: در این برنامه حجت‌الاسلام علی دینا به عنوان کارشناس حضور دارد و مطالبی در زمینه وجه تسمیه امام به کاظم و معنای آن و سیره عملی این امام بزرگوار را تبیین می‌کند.

وی عنوان داشت: شرایط سیاسی اجتماعی زمان امام کاظم(ع) و چگونگی شهادت ایشان از دیگر موضوعاتی بوده که از سوی کارشناس این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حسینیان خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در برنامه حدیث روز روایتی از این امام همام نقل می‌شود.

ویژه‌برنامه شهادت امام موسی کاظم(ع) به همت حبیبی‌راد تهیه شده و در روز شنبه 27 خرداد، همزمان با سالروز شهادت امام کاظم(ع) از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

برنامه‌های کانال ندای اسلام به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی www.coiradio.com و پخش ماهواره‌ای هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz افقی 27500 قابل دریافت است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول