اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران:

10 تن تخم‌مرغ فاسد در گچساران معدوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: افزون بر 10 تن تخم‌مرغ غیربهداشتی و غیرقابل مصرف توسط این اداره امحا و معدوم شد.

10 تن تخم‌مرغ فاسد در گچساران معدوم شد

سعید آرمین پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بازرسی از صنوف مختلف به همراه بازرسان نظارت صنعت، معدن و تجارت و رسیدگی قانونی به جرائم متخلفان از اولویت‌های کاری تعزیرات حکومتی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران با اشاره به لزوم تشدید نظارت بر بازار و مبارزه با گرانفروشی، اختفا و احتکار کالا ابراز داشت: تشدید اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت توسط تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت به ویژه در فصل تابستان ضرورت دارد.

آرمین یادآور شد: ادارات متولی امر نظارت بر بازار باید با استفاده از کلیه امکانات موجود و با همکاری بازرسان اصناف گشت‌های مشترک و مستمری از واحدهای صنفی داشته باشند.

عدالت در توزیع و مصرف از نتایج فعالیت‌های تعزیرات حکومتی است

این مسئول در گچساران برخورد شدید و قانونی با متخلفان در راستای تکرار نشدن جرم را ضروری دانست و همکاری مردم در زمینه ارائه گزارش تخلفات واحدهای صنفی را خواستار شد.

آرمین با اشاره به اجرای دقیق قانون در رسیدگی به پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: فعالیت تعزیرات حکومتی تأثیر مستقیمی بر بهبود وضعیت معیشتی مردم دارد.

وی ابراز داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با بازرسی‌ها و نظارت بر اماکن عرضه فروش، پرونده متخلفان را برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند.

آرمین رسیدگی به کلیه تخلفات اقتصادی بخش‌های دولتی و غیر دولتی در محدوده عناوین موجود در قانون تعزیرات حکومتی را از جمله مسئولیت‌ها و صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی عنوان کرد.

وی گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت را از جمله تخلفات صنفی در گچساران برشمرد.

آرمین با اشاره به افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی گچساران خاطرنشان کرد: بررسی دقیق پرونده‌ها و اعمال صحیح قانون در دستور کار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول