اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سیزدهم تیر ماه

قم میزبان مسابقات تنیس نونهالان و نوجوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس استان قم از میزبانی قم در برگزاری رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد.

قم میزبان مسابقات تنیس نونهالان و نوجوانان کشور شد

غلامرضا خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور امسال بر اساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون تنیس به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس استان قم برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در پیکارهای تنیس قهرمانی رده سنی نونهالان و نوجوانان کشور در دو رده زیر 12 و زیر 14 سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان برترین‌های این دو رده سنی پایه تنیس کشور مشخص می‌شوند.

رئیس هیئت تنیس استان قم افزود: تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم میزبانی مسابقات تنیس قهرمانی رده سنی نونهالان و نوجوانان کشور را با موافقت فدراسیون بگیریم و به هر ترتیب این امر محقق شد و هیئت قم باید برای برگزاری مسابقات از رقبای خود پذیرایی کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس دیدارهای تنیس قهرمانی رده سنی زیر 12 و 14 سال کشور در قم با شرکت برترین تنیسورهای این دو رده سنی از استان‌های مختلف کشورمان به میزبانی هیئت تنیس استان قم برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌کنندگان در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر پیکار می‌کنند.

خانی خاطر نشان کرد: مسابقات این دو رده از روز سیزدهم تیر ماه آغاز می‌شود و تیم‌های تنیس رده‌های سنی زیر 12 و 14 سال استان قم نیز به همین منظور هم‌اکنون زیر نظر کادر فنی در تمرینات آماده‌سازی خود برای حضوری موفق در این رقابـت‌ها به سر می‌برند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با توجه به اینکه سرمایه‌‌گذاری بسیار خوبی برای آینده‌ تنیس کرده‌ایم، این رقابت‌ها از ارزش بسیار زیادی در افزایش تجربه بازیکنان ما برخوردار خواهد بود.

رئیس هیئت تنیس استان قم با بیان اینکه در حال حاضر تیم قم با ترکیبی از نفرات بومی یک تیم آماده و قوی برای حضور در این رقابت‌ها است تصریح کرد: در چند سال اخیر اولویت اصلی ما سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه بوده است، زیرا تنیس قم برای موفقیت در کسب عناوین برتر کشور در تمام رده‌ها به نسلی جدید، توانمند و مستعد نیاز داشت که تحقق این خواسته‌ها را در رده‌های سنی پایه می‌بینیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول