اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو قسمت پسران و دختران و از مهر آینده

دبیرستان استعدادهای درخشان در کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: برای نخستین بار در شهرستان کهگیلویه دو دبیرستان دخترانه و پسرانه استعدادهای درخشان با ظرفیت 180 دانش‌آموز از مهر امسال راه‌اندازی خواهد شد.

دبیرستان استعدادهای درخشان در کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود

فریدون فاطمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: پیرو پیگیری‌های به عمل آمده در مهرماه 91 برای نخستین بار دو دبیرستان دخترانه و پسرانه استعدادهای درخشان در شهرستان کهگیلویه با ظرفیت 180 دانش‌آموز راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه افزود: افراد پذیرفته شده از بین دانش‌آموزان مستعد و تیزهوش و دارای معدل بالاتر از 19 بوده و داوطلبان با برگزاری آزمون ورودی انتخاب خواهند شد.

فاطمی‌زاده گفت: این دو دبیرستان همه دانش‌آموزان واجد شرایط قبولی شهرستان‌های کهگیلویه و چرام را پوشش خواهند داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه خاطر نشان کرد: پیش‌بینی لازم برای فضا، امکانات و تجهیزات این دو دبیرستان صورت گرفته و نیروی انسانی توانمند و کارآمد برای آن پیش‌بینی شده است.

فاطمی‌زاده ابراز داشت: آموزش و پرورش کهگیلویه تلاش کرده که بهترین نیروها و امکانات و فضا را برای این دو دبیرستان در نظر بگیرد و به حتم این دو دبیرستان مجهز به سیستم هوشمند خواهند بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه داوطلبان ورودی امتحانات را 600 نفر اعلام کرد و افزود: از میان این تعداد 90 نفر از دختران و 90 نفر از پسران رتبه‌های برتر این آزمون در دبیرستان‌های استعدادهای درخشان برای سال اول ثبت‌نام خواهند شد و بقیه در مدارس نمونه دولتی پذیرفته می‌شوند.

 فاطمی‌زاده مدارس استعدادهای درخشان را سرآمد دیگر مدارس شهرستان کهگیلویه دانست و افزود: در مدارس استعدادهای درخشان دانش‌آموزانی تربیت می‌شوند که الگوی نیروی انسانی ما در آینده خواهند شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول