اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی آموزش و پرورش آبیک:

تأمین 46 نیروی انسانی مقطع ابتدایی در آبیک ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش آبیک تأمین 46 نیروی انسانی در مقطع ابتدایی برای اجرای نظام 3-3-6 در این شهرستان را ضروری دانست.

تأمین 46 نیروی انسانی مقطع ابتدایی در آبیک ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، نادعلی شاه‌کندی بعد از ظهر دیروز در جلسه فوق‌العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت: 83 نیروی انسانی در مقطع ابتدایی برای اجرای نظام 3-3-6 کمبود داشتیم که توانستیم 37 نفر از نیروها‌ی نهضت، طالب اضافه کار را زیر پوشش قرار دهیم، ولی نیاز 46 نفر باقی‌مانده را به اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کردیم.

وی افزود: تعداد کلاس‌ها‌ی ابتدایی تا سال گذشته 280 کلاس بوده که با افزوده شدن پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی جدید به 334 کلاس می‌‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل اینکه در سال تحصیلی جدید پایه اول راهنمایی نخواهیم داشت در مقطع راهنمایی 79 نیروی مازاد داریم که از این تعداد 41 نفر خانم و مابقی آقا هستند و از این نیروها در مقطع ابتدایی و متوسطه به صورت اضافه‌کاری سازماندهی می‌کنیم تا نیروی مازاد نداشته باشیم.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش آبیک خاطر‌نشان کرد: برای سال تحصیلی جدید در روستاها مشکلی نداریم و تدابیر لازم برا ی تشکیل کلاس‌ها اندیشیده شده است.

شاه‌کندی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 12 کلاس ششم ابتدایی پسرانه و 10 کلاس ششم ابتدایی دخترانه تشکیل می‌شود، افزود: دانش‌‌آموزان دبیرستان امام رضا (ع) را به دبیرستان سمائیان و دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی کوثر را به مدرسه زهره‌بنیانیان و حضرت معصومه (س) منتقل کرده‌ایم تا در دبیرستان امام رضا (ع) و مدرسه راهنمایی کوثر مدرسه ابتدایی تشکیل شود.

وی تصریح کرد: مدرسه راهنمایی پسرانه شهید بیک‌پور به مدرسه ابتدایی دخترانه تبدیل می‌شود و دانش‌آموزان این مدرسه به مدرسه راهنمایی امام سجاد (ع) و شریعتی منتقل می‌شوند.

این مسئول افزود: مدرسه راهنمایی فرهنگ و امام موسی کاظم (ع) را ادغام که یک مدرسه راهنمایی شیفت صبح خواهیم داشت.

83 در صد از مدارس آبیک، شیفت ثابت صبح می‌شوند

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش آبیک یادآور شد: در روستای قشلاق دبیرستان مکاری و راهنمایی نواب صفوی را یک شیفت خواهیم کرد، ولی اگر تعداد دانش‌آموزان افزایش یابد شیفت چرخشی خواهیم کرد.

شاه‌کندی اذعان کرد: در روستای زیاران دبیرستان و راهنمایی شهدای زیاران را ادغام خواهیم کرد.

وی گفت: در صدد هستیم با توجه به درخواست مردم روستای زرگر مجوز ابتدایی در این روستا را دریافت کنیم.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش آبیک گفت: سال گذشته 78 درصد از مدارس شهرستان آبیک شیفت ثابت صبح بوده‌اند که در سال تحصیلی جدید 83 درصد از مدارس شیفت ثابت صبح خواهند بود.

شاه‌کندی با بیان اینکه شهر آبیک نیاز مبرم به احداث مدرسه دارد، افزود: احداث مدرسه همت ویژه مسئولان این شهرستان و استان قزوین را می‌طلبد.

در این جلسه نرخ شهریه برا ی برگزاری کلاس‌های فوق برنامه د‌ر تابستان د‌ر مقطع راهنمایی ساعتی 300 تومان و در مقطع دبیرستان ساعتی 500 تومان مصوب و و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبیک بر اختصاص سانس‌های استخر هفته‌ای 2 بار برای دانش‌آموزان قول مساعد دادند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول