اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

تغییر 100 درصدی کتاب ریاضی مقطع ابتدایی

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کتاب ریاضی مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید تغییر 100 دارد.

تغییر 100 درصدی کتاب ریاضی مقطع ابتدایی
سعدالله نصیری قیداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه‌های چند روز اخیر با بررسی تغییرات کتب مقطع ابتدایی تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ کرده است.
وی با بیان اینکه در راستای ادامه طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش چهار کتاب دوره ابتدایی مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در سال جاری تغییرات اساسی در این کتب ارائه شده است و کتاب‌های جدید در اختیار این مقطع قرار می‌گیرد.
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی از تغییر 100 درصدی کتاب ریاضی مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: تغییرات اساسی در این کتاب برای استفاده مطلوب دانش‌آموزان داده شده و بررسی‌های کارشناسی در این خصوص صورت گرفته است.
وی بر ضرورت تغییر کتب مقطع ابتدایی تاکید کرد و افزود: با کار کارشناسی انجام شده این کتاب‌ها در سال جاری در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، تا شاهد رشد و تحول آموزش و پرورش در این مقطع بیش از گذشته باشیم.
نصیری از بررسی وضعیت آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسات اخیر این کمیسیون خبر داد و یادآورشد: بررسی در خصوص وضعیت آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.
وی تصریح کرد: بررسی وضعیت پذیرش دانشجویان در دوره دکتری نیز از برنامه‌های اخیر این کمیسیون بود که به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفت و نتایج آن اعلام می‌شود.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی تعطیلی پنج شنبه هر هفته را از دیگر برنامه‌های این کمیسیون عنوان کرد و گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات با بررسی‌های انجام داده هنوز به نتیجه قطعی در این خصوص نرسیده و جمع بندی کامل آن در جلسات آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در فضایی متناسب و در شان جوانان کشور تحصیل کرده و قله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنند.
نصیری خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانان و دانش‌آموزان کشور با افزایش تخصص و مهارت خود گام‌های موثری برای خدمت بیشتر به نظام بردارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول