اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

تشخیص سره از ناسره با حرکت در مسیر شهدا میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان گفت: گاهی در سنگر خودی نیروهای حزب شیطان نفوذ می‌کنند که با حرکت در مسیر شهدا و ارزش‌های اسلامی نظام تشخیص سره از ناسره آسان می‌شود.

تشخیص سره از ناسره با حرکت در مسیر شهدا میسر می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در همایش ملی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: حفظ نظام اسلامی با حفظ و ترویج راه شهدا امکان‌پذیر است و کوتاهی مسئولان در این راستا قابل قبول نیست.

وی از شهدا به‌عنوان نمادهای مقاومت مردم ایران در برابر ظلم و استکبار یاد کرد و خواستار احیای روحیات ایثارگری و شهادت‌طلبی آنان در دل جوانان نسل امروز با اجرای اردوهای راهیان نور و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ شهادت شد.

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی و تشبیه آن با جنگ احزاب در صدر اسلام، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس تمامی حزب شیطان و لشکریان آن در جبهه مقابل دین اسلام و خدا قرار داشتند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی با شکست در اوایل انقلاب برای جلوگیری از تثبیت آن، تمامی اطرافیان ظالم و امکانات خود را در پشتیبانی از رژیم بعث بسیج کرد اما وعده الهی مبنی بر اینکه پیروزی از آن حق است، به منصه ظهور رسید و رزمندگان با اعتقاد و ایمان راسخشان به پیروزی رسیدند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: در این شرایط اگرچه از نظر تجهیزات و نیروهای آموزش‌دیده با دشمن برابری نمی‌کردیم اما رهبری امام، پشتیبانی مردم و دلاورمردی رزمندگان زمینه این پیروزی را فراهم کرد.

وی در ادامه جنگ نرم دشمنان را یادآوری کرد و افزود: در این شرایط نیاز به ترویج اهداف و حرکت در مسیر شهدا احساس می‌شود تا جوانان ما بتوانند مسیر درست را از مسیر اشتباه تشخیص دهند و با بصیرت کامل اهداف شهدا را محقق و مسیر آنان را ادامه دهند.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، دشمنان از هر امکانی از قبیل اینترنت، ماهواره، حقوق‌‌ بشر و انرژی هسته‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و اهداف حاکم کردن فرهنگ غرب بر جهان را در سر می‌پرورانند.

وی در پایان بر توجه جدی به راهیان نور و تبیین رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان برای نسل جوان در این برنامه کلان فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول