اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم خبر داد

برگزاری لیگ استانی بسکتبال بانوان در بهمن ماه

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری لیگ استانی بسکتبال بانوان در نیمه دوم بهمن ماه خبر داد.

برگزاری لیگ استانی بسکتبال بانوان در بهمن ماه
الهام نادری‌صفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: لیگ استانی بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور از پانزدهم بهمن با حضور 10 تیم شرکت کننده در قم برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: قرار بود این مسابقات یک ماه پیش برگزار شود که به دلیل مشخص نشدن سالن برگزاری به تعویق افتاد.
نایب رئیس هیئت بسکتبال قم تصریح کرد: ابتدا قرار بود این مسابقات در سالن رضائیان انجام شود که با برگزاری مسابقات در این سالن موافقت نشد و ما همچنان به دنبال یک سالن برای برپایی هر چه بهتر این مسابقات هستیم و سعی خواهیم کرد هر چه زودتر این مسابقات برگزار شود.
وی افزود: اسامی 10 تیم شرکت کننده در این مسابقات هنوز مشخص نشده و فدراسیون قرار است این اسامی را هر چه زودتر به دست ما برساند.
نادری صفا با اشاره به دیگر برنامه‌های هیئت در بخش بانوان گفت: کلاس مربیگری درجه دو در اسفند ماه در قم تشکیل می‌شود و کسانی که کارت مربیگری درجه سه داشته باشند و حداقل دو سال از صدور این کارت گذشته باشد می‌توانند در این کلاس ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: در دهه فجر برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهیم کرد که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها مسابقات مینی بسکتبال بانوان است که زمان و مکان دقیق برگزاری این مسابقات و تیم‌های شرکت کننده در روزهای آینده مشخص خواهد شد.
نایب رئیس هیئت بسکتبال قم عنوان کرد: روزهای نوزدهم تا بیست و سوم آذر ماه نیز کلینیک مربیگری بین‌المللی پایه در قم برگزار شد که ۲۵ نفر در این کلاس شرکت کردند و خانم ماریو بلازونه مدرس این کلاس بود.
وی گفت: بعد از گذشت چند هفته گواهی مربیان ما که 25 نفر بودند آماده و به آنها تحویل داده شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول