اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 شهریورماه جاری؛

مسابقات بسکتبال لیگ دسته‌ یک بانوان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب‌رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک بانوان از تاریخ 28 شهریورماه جاری در کرج پیگیری می‎شود.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته‌ یک بانوان پیگیری می‌شود
معصومه کبیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر تیم بسکتبال چهارمحال و بختیاری با کسب دو عنوان پیروزی و یک باخت در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.
وی شرایط بسکتبالیست‌های چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و تمرینات برگزار شده تیم چهارمحال و بختیاری از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارد.
کبیریان افزود: دور رفت مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور با 12 تیم از 15 لغایت 18 شهریورماه در تهران برگزار شد و ادامه این مسابقات نیز از تاریخ 28 شهریورماه لغایت یکم مهرماه برگزار می‎شود.
نائب رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بانوان چهارمحال و بختیاری از پتانسیل و توانمندی‌های بسیاری در ارتباط با ورزش بسکتبال برخوردار هستند که در صورت توجه کافی مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده نزدیک شاهد شکوفا شده این استعدادها خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات فراروی تیم، افزود: مشکل مالی، نبود امکانات کافی نظیر توپ، نامناسب بودن تعداد جلسات و زمان برگزاری تمرینات تیمی و نبود اسپانسر از دیگر مشکلات فراروی تیم بسکتبال جوانان استان است که توجه بیش از پیش مسئولان را در راستای حل این مشکلات می‌طلبد.
کبیریان بر ضرروت تلاش مسئولان در راستای موفقیت و حرکت رو به پیشرفت بسکتبال این استان تأکید کرد و گفت: حرکت در این مسیر نیازمند تلاش بی‌وقفه مسئولان و از جمله همکاری آموزش و پرورش با جامعه ورزش است.
وی افزود: بسکتبال در اصل یک رشته ورزشی دانشگاهی است و در این استان استعدادها و نیروهای نخبه زیادی داریم که برگزاری مسابقات سازمان‌یافته در سطح استان می‌تواند این توانمندی آنها را به شکل مطلوبی به نمایش بگذارد.
ادامه دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک بانوان کشور همزمان با 28 شهریورماه لغایت یک مهرماه جاری در کرج برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول