اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ساری خبر داد

فعالیت 80 کانون تبلیغاتی در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری گفت: در حال حاضر بیش از 80 کانون آگهی و تبلیغاتی در سطح شهرستان ساری فعالیت دارند.

فعالیت 80 کانون تبلیغاتی در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی سعیدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی شهرستان ساری بیان داشت: بهترین راهکار برای افزایش بازده کانون‌های تبلیغاتی و دسترسی به موضوعات روز دنیا، غنی کردن مدیران این کانون‌ها از لحاظ علمی و ایجاد دوره‌های آموزشی موثر برای آنان است. 

وی با تاکید بر لزوم اصلاح دیدگاه‌ها نسبت به کانون‌های تبلیغاتی تصریح کرد: یکی از عمده معضلات و مشکلات کانون‌های تبلیغاتی این است که جامعه از بعد تجاری و اقتصادی صرف به آنان می‌نگرد در حالی که نوع فعالیت این صنف تاثیر مهمی در ارتقای آگاهی و فرهنگ عمومی جامعه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 80 کانون آگهی و تبلیغاتی در سطح شهرستان ساری فعالیت دارند، گفت: کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را می‌توان با توجه به فعالیت‌هایشان به عنوان روابط عمومی‌های بخش خصوصی نام برد.

سعیدی همچنین با اشاره به معرفی نماینده‌ای از سوی کانون‌های تبلیغاتی شهرستان بر لزوم ارتباط موثر کانون‌های تبلیغاتی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و از نشست هم‌اندیشی با بازاریاب‌های کانون‌های تبلیغاتی شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیز در این نشست گفت: کانون‌های آگهی و تبلیغاتی به عنوان یکی از عوامل موثر در اقتصاد و فرهنگ عمومی استان از جایگاه خاصی برخوردارند

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی توجه به معیارهای ایرانی اسلامی، همفکری و تبادل نظر با همکاران و حضور مناسب و پررنگ در مناسبت‌های ملی مذهبی را از طرف کانون‌های تبلیغاتی استان خواستار شد.

وی همچنین رعایت اخلاق را اساسی‌ترین محور فعالیت‌های تبلیغاتی عنوان کرد و اذعان داشت: رویکرد کانون‌های تبلیغاتی باید بر اساس توجه به خواسته‌های مردم و توام با صداقت باشد.

انتهیا پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول