اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن نمایشگاه‌های کشور:

فعالیت روابط عمومی‌ها تنها منحصر به مباحث تبلیغاتی نیست

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن نمایشگاه‌های کشور گفت: فعالیت روابط عمومی‌ها تنها منحصر به مباحث تبلیغاتی نیست و نگاه مسئولان باید به این مجموعه تغییر کند.

فعالیت روابط عمومی‌ها تنها منحصر به مباحث تبلیغاتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بابک جوان ظهر امروز در نخستین همایش روابط عمومی‌های نمایشگاه‌های کشور اظهار کرد: روابط عمومی‌های نمایشگاه‌ها نقش بارزی در ارتقای جامعه دارند و مسئولان نباید تنها با نگاه تبلیغاتی به روابط عمومی‌ها نگاه کنند.

وی با اشاره به اینکه سابقه فعالیت نمایشگاهی خود را از روابط عمومی آغاز کرده‌ام، ادامه داد: در حال حاضر جامعه روابط عمومی را در بسیاری از شرکت‌های نمایشگاهی در سطح کلان مشاهده نمی‌کند.

دبیر انجمن نمایشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه انجام اقدامات تبلیغاتی تنها بخشی از فعالیت روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: اما فعالیت روابط عمومی‌ها تنها منحصر به مباحث تبلیغاتی نیست و نگاه مسئولان باید به این مجموعه تغییر کند.

وی با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها در سطح جامعه وسیع‌تر از فعالیت‌های تبلیغاتی است، اضافه کرد: یکی از راهکار‌های خارج شدن صنعت نمایشگاه از حالت انزوا و کارکرد‌های موازی این است که فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه صنعت نمایشگاه به صورت مطلوب در سطح جامعه منعکس شود.

جوان با اشاره به اینکه راه‌اندازی نشریه صنعت نمایشگاه یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای رسانه‌ای شدن صنعت نمایشگاه در سطح جامعه است، تاکید کرد: تداوم و قوام این نشریه در راستای رشد و توسعه صنعت نمایشگاه در سطح دنیا نقش چشم‌گیری دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول