اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری حوزه علمیه قم و آموزش و پرورش سبزوار

طرح بصائر ویژه دانش‌آموزان پسر شهرستان سبزوار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سبزوار گفت: با همکاری حوزه علمیه قم و آموزش و پرورش سبزوار، طرح بصائر ویژه دانش‌آموزان پسر این شهرستان برگزار می‌شود.

طرح بصائر ویژه دانش‌آموزان پسر شهرستان سبزوار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، جواد کوره‌پز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت دانش‌آموزی اظهار داشت: فرصت سه ماهه تعطیلات تابستان فرصت خوبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف علمی، عملی و فکری است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سبزوار افزود: همه دانش‌آموزان باید این فرصت را غنیمت شمرده و از این فرصت بهره کافی و وافی را ببرند.

وی به برگزاری طرح بصائر در شهرستان سبزوار اشاره کرد و ادامه داد‌: این طرح برای دومین سال پیاپی با همکاری حوزه علمیه قم و آموزش و پرورش سبزوار برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سبزوار در ادامه به بخش‌های گوناگون طرح بصائر اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح که برای دانش‌آموزان نخبه مقطع راهنمایی و متوسطه پسرانه شهرستان برگزار می‌شود 10 نفر از طلاب حوزه علمیه به سبزوار عزیمت کرده‌اند و با برنامه‌های منسجم و متنوع علمی و فرهنگی و اعتقادی و ورزشی سعی در غنی‌سازی خوب و شایسته نخبگان سبزوار دارند.

وی در ارتباط با زمان برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در شهرستان سبزوار گفت: کلاس‌های اوقات فراغت از اول تیرماه در مراکز اوقات فراغت شهرستان سبزوار  آغاز می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در رشته‌های مختلف برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تصریح کرد: کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت این شهرستان شامل 30 پایگاه قرآنی، 4 پایگاه ورزشی و 6 پایگاه تخصصی در زمینه فرهنگی و هنری است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول