اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت مدیره انجمن روان‌شناسی حوزه علمیه انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری پنجمین دوره انتخابات انجمن روان‌شناسی اسلامی حوزه علمیه قم، اعضای هیئت مدیره جدید این انجمن معرفی شدند.

هیئت مدیره انجمن روان‌شناسی حوزه علمیه انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پنجمین دوره انتخابات انجمن روان‌شناسی اسلامی حوزه علمیه قم چهارشنبه شب با حضور اعضای این انجمن در سالن اجتماعات انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم برگزار شد.

پس از ثبت‌نام از کاندیداها برای عضویت در هیئت مدیره این انجمن،‌ از اعضا رأی‌گیری به عمل آمد که به ترتیب حجج‌الاسلام رضا مه‌کام، محمد کاویانی، ناصر سقای‌بی‌ریا، عباس علی شاملی، علی ابوترابی، حمزه عبدی، ابوالقاسم شبیری به ترتیب با بیشترین آرا به عضویت هیئت مدیره درآمدند و آقایان مرتضی فرقانی و عباس آیینه‌چی به عنوان بازرسان هیئت مدیره انتخاب شدند.

رئیس جدید انجمن روان‌شناسی اسلامی حوزه علمیه قم نیز از میان اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب خواهد شد. حجت‌الاسلام ناصر سقای‌بی‌ریا رئیس قبلی این انجمن بود که بار دیگر به عنوان یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره از سوی اعضا انتخاب شد.

انجمن روانشناسی حوزه علمیه قم به منظور زمینه‌سازی برای تعمیق و توسعه مباحث روان‌شناسی و مشاوره در حوزه‌های علمیه و پرورش نیروهای انسانی مناسب و سامان‌بخشی به امور آموزشی و پژوهشی در دی ماه سال 82 تاسیس شد.

این انجمن با هدف زمینه‌سازی برای تعمیق و توسعه مباحث روان‌شناسی و مشاوره در حوزه‌های علمیه، همکاری با انجمن‌ها و مراکز علمی داخل و خارج از کشور، ایجاد زمینه مناسب برای تضارب آرا و گفت‌وگوهای علمی در زمینه مورد نظر و سامان‌بخشی به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه مربوط تشکیل شد.

انجمن روان‌شناسی اسلامی حوزه علمیه قم برای عمق بخشیدن به فعالیت‌های علمی خود اقدام به برگزاری نشست‌ها و میزگرد‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی مختلف، تدوین مقالات مختلف و اجرای طرح‌های آموزشی کرده و ارتباط و تعامل خوبی با مراکز علمی کشور برقرار کرده است.

این انجمن همچنین هفت کمیته آموزش، پژوهش، روابط عمومی، مشاوره، اطلاع‌رسانی، بین‌الملل و اداری مالی را در راستای اجرای فعالیت‌های منسجم‌تر تشکیل داده است.

انجمن روان‌شناس اسلامی حوزه علمیه قم در حال حاضر بیش از 200 عضو دارد و توانسته افتخارات زیادی از جمله کسب رتبه نخست در بین انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم، کسب رتبه برگزیده بین 123 انجمن علمی کشور با ارائه طرح پژوهشی «ممیزی دانش روان‌شناسی» و کسب رتبه نخست گروه ممیزی علوم ارزشی و معرفتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به دست آورد.

اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روان‌شناسی حوزه علمیه قم برای مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول