اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی اکثریت اعضای کمیته‎های 22 گانه

رؤسای کمیته دانشجوئی و اساتید اهل‎سنت گلستان انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: در راستای تکمیل کمیته‎های 22 گانه شورای مشورتی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‎سنت اعضای کمیته دانشجوئی این دفتر تعدادی از دانشجویان اهل‌سنت، رئیس و نایب رئیس این کمیته را انتخاب کردند.

رؤسای کمیته دانشجوئی و اساتید اهل‎سنت گلستان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، اعضای کمیته دانشجویان با اکثریت آرا "صفرقلی آرخی" و "فاطمه دوگونچی" و "زهرا ستایش" را به ترتیب به عنوان رئیس و نواب رئیس کمیته مذکور در مجمع مشورتی کمیته‎های 22 گانه فرهنگی فوق برگزیدند.

همچنین اعضای کمیته اساتید دانشگاهی اهل‎سنت، ضمن حضور در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، رئیس و نایب رئیس این کمیته را نیز انتخاب کردند.

اعضای کمیته اساتید دانشگاهی اهل‎سنت با اکثریت آرا "پرویز پقه" و"یوسف احمدی‌کلته " و"رضا پقه" را به عنوان نمایندگان اساتید دانشگاهی اهل‎سنت در مجمع مشورتی فوق برگزیدند.

پیش از برگزاری انتخابات، رئیس اداره امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، دانشجو را موتور محرکه و پایه و بنیان آینده کشور معرفی کرد.

عقیل تقوی با تشریح وظایف خطیر دانشجویان در جامعه تصریح کرد: یک دانشجوی متعهد، نباید فقط در محور مسائل فردی و شخصی خود متمرکز باشد و از رویدادهای جامعه و جهان غافل شود.

وی افزود: دانشجو باید با اصول و مبانی منطقی و معقول، به تحلیل حوادث و رویدادهای جهانی و داخلی بپردازد و موضع مناسب و قاطع اتخاذ کند.

تقوی ادامه داد: دانشجو در رخدادها و مراحل حساس و تعیین‌کننده‌ای چون انتخابات، همراه با دیگر بازوان فکری جامعه، با ارائه ملاک‌ها و معیارهای صحیح، مردم را برای مشارکت و حضور مؤثر ترغیب می‌کنند و در جهت‌گیری‌ها و خلق بسترهای اجتماعی- فرهنگی همواره به دنبال تقویت نظام اسلامی بوده و به مدد قدرت فنی و دانش خویش، در تشخیص و افشای ترفندهای دشمنان، لحظه‌ای دست از تلاش برنمی‌دارند.

وی در پایان گفت: دانشگاه باید به ارزش‌های اسلامی متمایل باشد تا آینده علمی و عملی کشور تضمین شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول