اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب برگزاری همایشی در سنندج

فعالان مبارزه با موادمخدر کردستان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کردستان گفت: در همایشی از فعالان مبارزه با موادمخدر استان تقدیر می‌شود.

فعالان مبارزه با موادمخدر کردستان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: مقابله با اعتیاد با توجه به تاثیرات منفی آن بر روی حوزه‌های مختلف زندگی اجتماعی امری ضروری و نیازمند تعامل و همکاری همه‌‌جانبه است.

به گفته وی، گستردگی دامنه آسیب‌های ناشی از اعتیاد، ضرورت مقابله همه دستگاه‌ها و نهادها با استفاده از ابزار و امکانات با این پدیده خانمان‌سوز را دوچندان کرده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان از هنر به‌عنوان یکی از ابزار مقابله با معضلات اجتماعی نام برد و تصریح کرد: هنر یکی از موثرترین ابزار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که امروزه در بسیاری از جوامع مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گفته میمنت‌آبادی، برگزاری برنامه‌های مختلف هنری در ارتباط با تاثیرات مخرب اعتیاد، تعامل با اصحاب رسانه، برگزاری همایش‌ها و توزیع اقلام مختلف فرهنگی در سطح جامعه به منظور اعلام پیامدهای ناشی از اعتیاد از جمله اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات شورای مبارزه با موادمخدر کردستان است.

وی از اجرای تئاتر خیابانی با موضوع اعتیاد در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و گفت: جشنواره اختصاصی تئاتر صحنه‌ای و خیابانی با موضوع اعتیاد نیز به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر در قروه برگزار می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کردستان در پایان گفت: نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی با موضوع اعتیاد در سقز، مریوان، بیجار و قروه و شب شعر و برگزاری جشنواره‌های مختلف با همکاری سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول