اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

تیم رسیدگی به مسائل واگذاری زمین در چهارمحال‌ و‌ بختیاری تشکیل شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: یک تیم کاری در سطح این استان باید تشکیل شود تا به مسائل حال حاضر اعطای زمین رسیدگی و آنها را گزارش کند.

تیم رسیدگی به مسائل واگذاری زمین در چهارمحال‌ و‌ بختیاری تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صفدر نیازی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی این استان اظهار داشت: دولت با اجرای طرح‌های مختلف و تامین منابع لازم درصدد ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع مشکل بیکاری در کشور است اما باید شرایط اجرای طرح‌‌های اشتغالزای دولت در استان‌ها فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی گام بلندی در راستای شکوفایی اقتصاد ملی است و رونق اقتصادی خوبی در پی خواهد داشت.

نیازی تاکید کرد: شرایط برای رشد در بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده است که باید همه با هم بتوانیم نهایت استفاده را از استعدادهای بخش کشاورزی این استان برده تا بتوانیم مسیر رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خودمان را بیش از پیش هموار کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: اجرای طرح توسعه کشاورزی می‌تواند فرصت مناسبی برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بخش کشاورزی دراستان چهارمحال و بختیاری همسو با این شعار باشد.

وی با اشاره به برخی مشکلات فراروی اجرای طرح توسعه کشاورزی در این استان افزود: مشکلاتی فراروی اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که رسیدن این طرح به اهداف خود را با موانع و چالش‌هایی مواجه کرده است.

نیازی خاطرنشان کرد: تمام زحمات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی زمانی به ثمر رسیده و منجر به اجرای طرح و ایجاد اشتغال می‎شوند، که بانک‎های عامل تکمیل‌کننده حلقه اجرای طرح باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مراحل و بخش‌های مختلف طرح توسعه کشاورزی، به نحوه و شرایط واگذاری زمین به متقاضیان اشاره کرد و افزود: برای این منظور ابتدا باید به نقاط هم‎پوشانی آب و زمین برسیم تا بتوانیم مشخص کنیم که چه میزان زمین و آب می‌تواند در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‎شود یک تیم کاری در سطح این استان تشکیل شود تا به مسائل حال حاضر اعطای زمین رسیدگی و گزارش کند.

نیازی همچنین به مشکلات سامانه ثبت‌نام زمین کشاورزی در این استان اشاره کرد و گفت: اگر قرار باشد این سامانه با شرایط و مشکلات موجود به کار خود ادامه بدهد، بهتر است بسته شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول