اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار

جشنواره فناوری اطلاعات در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان قمی تا پایان تیرماه مهلت دارند آثار خود را برای شرکت در جشنواره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره فناوری اطلاعات در قم برگزار می‌شود

غلام‌حسین احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت توسعه آموزش الکترونیک در کشور اظهار کرد: معاونت ارتباطات و اطلاعات آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در راستای فرهنگ‌سازی ارتباطات و اطلاعات برنامه‌هایی تنظیم کرده است.

وی ادامه داد: در این برنامه‌ها مجموعه آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا با تشویق دانش‌آموزان و فرهنگیان برای ورود به این فضا زمینه‌های استفاده بهتر این افراد از فناوری‌های نوین فراهم شود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری جشنواره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این جشنواره در راستای ایجاد جهش علمی و جنبش نرم‌افزاری در کشور بنیان گذاشته شده و توسعه و تعمیق تولیدات در عرصه محتوای الکترونیک را به همراه دارد.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره معلمان، مدرسان و دانش‌آموزان را در تولید محتوای الکترونیک ترغیب کرده و در شناسایی استعدادها و توانمندی‌های آنها در تولید محتوای الکترونیک مؤثر است.

احمدوند خاطر نشان کرد: مهلت دانش‌آموزان و فرهنگیان برای شرکت در این جشنواره تا پایان خردادماه اعلام شده بود اما به منظور افزایش مشارکت استان قم در این جشنواره با مساعدت وزارت آموزش و پرورش این مهلت تا پایان تیرماه تمدید شد.

وی گفت: سال‌های پیش این جشنواره تنها در قسمت تولید محتوای الکترونیک به ایجاد رقابت میان بخش‌های مختلف می‌پرداخت اما امسال بخش‌های این جشنواره بسیار گسترده شده و رشته‌هایی مانند تولید بازی‌های رایانه‌ای، روباتیک و ایروکاپ را نیز در بر می‌گیرد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار اداره کل آموزش و پرورش استان قم ابراز داشت: استان قم همواره جزو استان‌های برتر در زمینه فعالیت‌های عرصه فضای مجازی در زمینه آموزش بوده و این جشنواره با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان با قوت هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره تلاش می‌کنیم تا استعدادهای برتر در عرصه تولید محتوای الکترونیک در استان قم کشف شده و از محصولات این افراد برای گسترش آموزش الکترونیک در استان قم استفاده کنیم.

احمدوند عنوان داشت: این جشنواره در استان قم در بخش‌های تولید محتوا، وبلاگ‌نویسی، ایروکاپ، بازی‌های رایانه‌ای و مسابقات برنامه‌نویسی تا پایان تیرماه از علاقه‌مندان ثبت‌نام می‌کند.

وی گفت: تا به حال در بخش تولید محتوای الکترونیک 24 تیم، وبلاگ‌نویسی چهار تیم و بازی‌های یارانه‌ای یک تیم ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول