اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر:

کتاب استعدادپروری فوتبال منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: چاپ کتاب استعدادپروری فوتبال برای 2 باشگاه فجر سپاسی و تراکتورسازی به پایان می‌رسد.

کتاب استعدادپروری فوتبال منتشر می‌شود

محمد امیری‌خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اخیرا برنامه‌ای در صدا و سیمای مرکز کرمان تهیه شد که به نقد عملکرد مس در لیگ یازدهم و ارائه راهکار برای بهبود فعالیت‌های این تیم کرمانی در لیگ دوازدهم پرداخته شد که بنا به اظهارات مردم و کارشناسان و اصحاب رسانه، نفس اینگونه برنامه‌ها می‌تواند در راستای پیشرفت فوتبال کرمان مفید و مؤثر باشد.

وی گفت: در برنامه دوم ورزش کرمان که به وضعیت فوتبال مس در لیگ یازدهم اختصاص داده شد از من به عنوان کارشناس فوتبال دعوت کردند تا روی خط تلفنی این برنامه رفته و نظرات خود را درباره اوضاع مس بیان کنم.

امیری‌خراسانی افزود: من در جواب سؤال مجری عرض کردم که از نظر AFC چند پُسته بودن یا چند مسؤلیت همزمان داشتن اهمیتی ندارد، بلکه اساسنامه باشگاه مهم است و تأکید بر این بود که می‌توان در باشگاه مس برای تصدی همان عناوین شغلی متعدد که اکنون در اختیار یک نفر است از افراد پیشکسوت، زبده و شناخته شده کرمانی استفاده شود که فشارهای کاری از روی دوش آقای واحدی برداشته شود.

وی بیان داشت: فیلم این برنامه موجود است، اما یکی از اعضای هیئت مدیره مس در اظهار نظری غیر کارشناسی و کاملاً احساسی عنوان داشته جای بسی تأسف است که استاد دانشگاه تفاوت بین شغل و عنوان شغلی را نمی‌داند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: همان طور که مسؤلان باشگاه انتظار انتقادات سالم و سازنده و جوان مردانه را دارند، کارشناسان و اهالی فوتبال کرمان نیز انتظار دارند تا مسئولان به جای ناراحت شدن از انتقادات به برطرف کردن نقاط ضعف تیم بپردازند، نه اینکه با فرافکنی بخواهند حاشیه امنی برای خود درست کنند.

امیری‌خراسانی عنوان کرد: قطعاً اساتید دانشگاه فرق بین شغل و عنوان شغلی را می‌دانند و بهتر این بود که این مسئول و یا حداقل خود گنجعلیخانی مدیر عامل محترم باشگاه که در همان برنامه هم حضور داشتند، همین مسئله را بیان می‌کردند که سوء تفاهمی به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: من نیز به نوبه خودم از مسئولان باشگاه مس انتظار بیشتری دارم و امیدوارم انتقادات سازنده به رشد فوتبال استان کمک کند و موجب تخریب اذهان عمومی نشود.

امیری‌خراسانی تصریح کرد: من به صراحت می‌گویم که هیچ چشم‌داشتی به هیچ پستی در باشگاه مس ندارم، زیرا نوع فعالیت فنی و علمی بنده در عرصه ملی و بین‌المللی برایم کافی است و همین قدر که در شغل معلمی مشغول به خدمت هستم، خداوند بزرگ را شکرگزار هستم.

وی بیان داشت: همین امر برایم در فوتبال کافی است که با مسئولان تربیت بدنی ارگان‌ها همکاری می‌کنم، ضمن اینکه تا چند هفته آینده چاپ کتاب استعدادپروری فوتبال برای دو باشگاه فجر سپاسی و تراکتورسازی به اتمام می‌رسد.

 

این عضو هیئت علمی دانشگاه اذعان داشت: امید است تا انتهای شهریورماه برنامه درآمدزایی حرفه‌ای بر اساس باشگاه‌های حرفه‌ای اروپا نیز برای این دو باشگاه آمادۀ ارائه باشد و برای باشگاه مس کرمان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول