اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

پویایی آموزشی در گرو تلاش دانش‌آموزان و خانواده‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: کارکنان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند به پویایی آموزش و پرورش به عنوان سه ضلع مهم کمک کنند.

پویایی آموزشی در گرو تلاش دانش‌آموزان و خانواده‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مشاور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: پرداختن به مسائل حوزه بانوان با ظرافت خاصی همراه است که اگر مسئولیت آن به خود بانوان محول نشود به جای حل مشکلات به تشدید آن منجر می‌شود.

وی ضمن تقدیر از دستاوردهای این حوزه، تصریح کرد: در این رویکرد با بهره‌گیری از مشاور امور بانون مسائل مرتبط با این حوزه که در گذشته با مشکلات زیادی همراه بود به سمتی سوق داده شد که شاهد احصای دقیق مشکلات و رفع آنها بدون کم‌ترین حاشیه‌ای بودیم.

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه توجه به مسائل حوزه بانوان در سطوح کارکنان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌تواند به پویایی آموزش و پرورش که این سه ضلع در آن نقش غیر‌ قابل انکاری دارند، کمک شایانی کند.

به گفته آخوندی، آنچه که موفقیت در این عرصه را تضمین می‌کند بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و کاردان است که بتواند با نگاه جامع خود با توجه به اشراف دقیق به مسائل حوزه بانوان اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی ادامه داد: برخورداری از انگیزه کار، دارا بودن ذهن خلاق و رویکرد مبتنی بر برنامه می‌تواند به پیش‌برد امور کمک شایانی کند چرا که گستردگی کار در آموزش و پرورش چنین ضرورتی را اجتناب‌ناپذیر کرده است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: معرفی الگوها در همه ابعاد به ویژه مسائل خانوادگی قطعاً باید در قالب‌های نو و تازه و در سایه مشارکت جمعی باشد تا بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.

آخوندی در پایان تاکید کرد: جایگاه امور بانوان در مجموعه آموزش و پرورش باید اعتماد‌ساز باشد تا بر این پایه بتوان فراگیری امور را در حوزه بانوان با موفقیت دنبال کرد.

در ادامه این آیین از خدمات نازپری سقایی تقدیر و شهین خودستان به عنوان مشاور جدید امور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش معرفی شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول