اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: حضور ارتش در مرزها استکبار را مستأصل کرده و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران فعال این شهرستان، پیوند میان ملت و نیروهای مسلح را پیوندی مقدس و جاودانه عنوان کرد و اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، چشم و چراغ ملت ایران هستند و رشادت‌هایی که دلاورمردان ارتش از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز از خود نشان داده‌اند، هرگز از اذهان مردم ایران پاک نمی‌شود.

وی افزود: ارتشیان دلاور و نیروهای مسلح سرافراز ایران اسلامی که هم‌چنان در مسیر آزادگی و ظلم‌ستیزی سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم حضرت امام حسین(ع) گام برمی‌دارند و امنیت پایدار امروز مرهون تلاش و فداکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

رشیدی با بیان اینکه رشادت‌های دلاورمردان ارتش هرگز از اذهان مردم ایران پاک نمی‌شود، گفت: ارتش با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی، برگ‌های زرین افتخاری دیگر را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در حفاظت از ارتش جمهوری اسلامی با دوراندیشی و ژرف‌نگری و اعتماد کامل تمام توطئه‌های منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی را در خصوص ارتش در نطفه خفه کرد.

وی گفت: ارتشی که روزی به عنوان ژاندارم خلیج فارس بود و با مستشاران آمریکایی اداره می‌شد، در دفاع مقدس وفاداری خود را با تقدیم 48 هزار شهید به اثبات رساند.

رشیدی افزود: ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر خدا، خودباوری و اعتماد به نفس مجهز به سلاح‌های روز و با کارآمدی بالاست و امروز در عرصه نیروهای مسلح و جهان قدرت اظهار وجود می‌کند.

فرماندار پلدختر گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و در سایه تلاش و مجاهدت این دلاورمردان به ارتشی مقتدر مردمی و مجهز تبدیل شده است، که کارنامه آن در طول 33 سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف ستودنی و افتخارآمیز است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول