اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد

برخورداری 648 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در استان گلستان تاکنون 648 واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند.

برخورداری 648 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی از رشد 133 درصدی گازرسانی به واحدهای صنعتی در سال جهاد اقتصادی خبر داد.

وی تصریح کرد: توجه به واحدهای صنعتی نقش مؤثر و ارزنده‎ای در توسعه اقتصادی استان دارد بنابراین در همین رابطه در سال جهاد اقتصادی تعداد 147 واحد صنعتی عمده و جزء را با هزینه‎ای افزون بر 24 میلیارد ریال در استان گازرسانی کردیم.

سنگدوینی افزود: تعداد 179 واحد صنعتی را نیز در دست مطالعه و اجرا داریم که ان‌شاءالله با همت کارکنان این شرکت بتوانیم هر چه سریع‎تر این پروژه‎ها را مورد بهره‎برداری قرار دهیم و زمینه‎های توسعه اقتصادی استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان اذعان کرد: پیش‎بینی می‎کنیم در سال جاری تعداد 170 پروژه صنعتی و عمده را در ضرورت تامین به موقع اعتبارات و برطرف شدن موانع موجود گازرسانی کنیم تا این صنایع بتوانند با بهره‎گیری از این سوخت پاک در مسیر تولید ملی تلاش کنند.

مدیرعامل گاز گلستان افزود: طبق آمار، گازرسانی به صنایع در سال جهاد اقتصادی نسبت به سال همت مضاعف کار مضاعف بالغ بر 133 درصد رشد داشت که این امر نشأت گرفته از توجه دولت خدمتگزار به توسعه صنعتی استان است.

سنگدوینی در خصوص گازرسانی به جایگاه سی‎ان‎جی اذعان کرد: تعداد 9 جایگاه سی‎ان‎جی را نیز در سال گذشته گازرسانی کردیم که در مجموع تعداد 57 جایگاه سی‎ان‎جی در استان مشغول سرویس‎دهی به وسایل‎نقلیه گازسوز هستند ضمن اینکه گازرسانی به تعداد هفت جایگاه را نیز در دست اجرا داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان تصریح کرد: همه این تلاش‎ها در راستای خدمات‎رسانی و توسعه گازرسانی بوده که مجموعه گاز گلستان توانستند در همه بخش‎ها خدمات خود را توسعه داده و در راستای آبادانی استان قدم بردارند لذا امیدواریم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با پشتوانه نیروهای خدوم شرکت بتوانیم روند رو به رشد توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول